تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۸۴۱۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد امام جمعه اندیمشک از عدم برنامه‌ریزی برای نشاط جوانان
امام جمعه اندیمشک با انتقاد از عدم برنامه ریزی مناسب برای ایجاد نشاط اجتماعی در اداره ورزش این شهرستان گفت: اداره ورزش از گذشته تاکنون در این راستا علیرغم تاکید فراوان هنوز اقدام موثر انجام نداده است.

حجت الاسلام نعمت الله خدامی روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی اندیمشک در محل فرمانداری افزود: ایجاد نشاط اجتماعی در سطح عمومی با اجرای برنامه های ورزشی همگانی انجام می گیرد.

وی گفت: پویایی و نشاط اجتماعی بستر ساز حل بسیاری از ناهنجاری ها و کاستی های فرهنگی خواهد بود.

امام جمعه اندیمشک فرهنگ را در راس امور دانست و گفت: فرهنگ عامل و اساس بوجود آمدن انقلاب اسلامی شد و محور این مهم انسان سازی و تعالی جامعه اسلامی می باشد.

وی گفت: برای تحقق فرهنگ و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در جامعه باید نیازها را شناخت و بر اساس آن برنامه ریزی کرد.

وی از تهیه تقویم فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان خبر داد و گفت:برای سال جدید با همت دو چندان برای امور فرهنگی برنامه ریزی خواهد شد.

وی نقش دانشگاهها و مدارس را در این خصوص اثرگذار دانست و گفت: نشر و توزیع بروشورهای فرهنگی،برگزاری نشست های تخصصی فرهنگی،برگزاری مسابقات کتابخوانی،تولید نمایش نامه هایی با محور دین و ارزش های اسلامی،نمایشگاههای حجاب و عفاف و دیگر برنامه های تاثیرگذار می تواند در رشد فرهنگی منطقه موثر باشد.

وی رسیدگی به مناطق حاشیه ای شهر و کمک اصحاب رسانه برای تولید یک جریان اطلاع رسانی سالم را از دیگر موارد مهم در غنی سازی فرهنگی عنوان کرد.

فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت: شهرستان اندیمشک نیازمند برنامه ریزی فرهنگی و تلاش همگانی برای ارتقا امور فرهنگی است.

حمید رضا گودرزی افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر که از معضلات شهرستان بوده تلاش های خوب شورای تامین قابل تقدیر است.

وی عدم تعیین حریم اندیمشک و دزفول را از معضلات دو شهرستان دانست و گفت:این موضوع مانع اجرای بسیاری از برنامه های مهم شده است.

فرماندار اندیمشک گفت:در موضوع مهمی همچون تکدی گری در شهرستان نیز باید یک اقدام اساسی و جدی تر داشته باشیم و با توجه به وفاق و همدلی موجود میان مسوولین برنامه های فرهنگی در شهرستان بیش از پیش اجرا خواهند شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار