تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۸۴۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشنهاد به شبکه سلامت دوساله
برنامه‌های شبکه سلامت چالشی‌تر شوند
دکتر ایرج خسرونیا‌ - کارشناس حوزه سلامت و عضو سازمان نظام پزشکی - می‌گوید: شبکه سلامت طی این سال‌ها واقعا در تلویزیون جایش خالی بوده و اکنون که دو سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد، خیلی خوب توانسته خودش را به مخاطبانش نشان بدهد.

به بهانه دومین سالگرد تاسیس شبکه سلامت، گفت‌وگویی با دکتر خسرونیا - کارشناس حوزه سلامت - انجام دادیم.

وی در این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: من جزو کسانی بودم که هنگام افتتاحیه‌ی شبکه سلامت هم در این شبکه صحبت کردم و در صحبت‌هایم تاکید کردم که جای چنین شبکه‌ای واقعا در تلویزیون خالی بود. برنامه‌های پزشکی شبکه سلامت تا به حال خیلی خوب توانسته مخاطبان خود را پیدا کند و به نظرم نقاط قوت این شبکه بیشتر از نقاط ضعفش است.

این کارشناس حوزه سلامت سپس پیشنهاد داد: به نظرم اگر شبکه سلامت مهمانانی را که در حوزه پزشکی دعوت می‌کند، حتما از انجمن نظام پزشکی باشند و برای خودشان پرونده‌های کاری داشته باشند، قطعا بهتر است. همچنین در عین حال بهتر است مهمانی که به برنامه دعوت می‌شوند، بیشتر صحبت کنند تا اطلاعات و ‌آگاهی مردم نسبت به مسائل پزشکی و سلامت بالاتر برود. اگر این شبکه بیشتر به سمت برنامه‌های چالشی و بیماری‌های روز برود، قطعا موفق‌تر خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که شبکه سلامت به سطح کیفی برنامه‌هایش ارتقای بیشتری ببخشد.

دکتر خسرونیا همچنین تاکید کرد: شبکه سلامت در بخش بررسی مسائل پزشکی و بیماری راحت‌تر با مخاطبانش صحبت کند و به نوعی واضح‌تر در مورد موضوعات مطرح‌شده در برنامه‌ها بحث کند تا مخاطبانی که پای این شبکه می‌نشینند پاسخ سوال‌هایشان را دریافت کنند و مشکلشان حل شود.

این کارشناس حوزه سلامت در پایان گفت‌وگوی خود یادآور شد: شبکه سلامت تنها شبکه تخصصی در زمینه سلامت و پزشکی در تلویزیون است که طی این دو سال توانسته موفق عمل کند و عملکرد قابل قبولی به همراه داشته که امیدوارم از این پس هم عملکرد خوبی داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار