تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۸۴۲۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیاتی:
نظارت ستاد تنظیم بازار خرمشهر بر قیمت اقلام مصرفی
فرماندار خرمشهر گفت: با نزدیك شدن ایام نوروز گشت های نظارتی ستاد تنظیم بازار نظارت کاملی بر توزیع و قیمت اقلام مصرفی دارند.

ولی الله حیاتی صبح امروز در جریان بازدید میدانی از بازارهای خرمشهر، در خصوص تمهیدات انجام شده برای تنظیم بازار شب عید در خرمشهر خبر داد و گفت: عرضه مرغ منجمد با قیمت مصوب در سطح شهر خرمشهر در حال انجام است.

وی  افزود: تنقلات و مواد خوراکی به نرخ معقول و منطقی بازار الان در حال فروش است و تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید همشهریان و نیازهای ضروری در ایام عید اندیشیده شده است.

فرماندار خرمشهر اظهار کرد: همشهریان خرمشهری نسبت به توزیع مواد غذایی کاملا آسوده خاطر باشند چرا که به میزان کافی مواد خوراکی و مصرفی به خصوص در ایام نوروز در سطح با نرخ های مصوب در شهرستان موجود است.

حیاتی به گشت های تنظیم بازار در خرمشهر اشاره کرد و گفت: از هفته های گذشته در ستاد تنظیم بازار در خرمشهر گشت های نظارتی با حضور دستگاه های عضو این ستاد در شهرستان خرمشهر در حال نظارت کامل بر توزیع و قیمت اقلام مصرفی هستند.

وی  به برخوردهای قانونی با افراد سودجو در ایام عید نیز اشاره کرد و گفت: به افرادی که بخواهند از قیمت مصوب تخطی بکند قطعا با آنها به صورت قانونی برخورد خواهد شد.
 
مراکز سیار توزیع مرغ منجمد، فروشگاه های تعاون روستایی، بازار میوه و آجیل از اماکن بازدید شده امروز فرماندار خرمشهر بود که در این بازدید رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت خرمشهر، مدیر تعاون روستایی شهر و مسئول تعزیرات، اصناف و مدیر جهاد کشاورزی نیز وی را همراهی می کردند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار