تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۸۴۲۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر برق منطقه 3 شرکت توزیع نیروی برق اهواز خبر داد:
اصلاح 120 دستگاه پست هوایی در شبکه برق جنوب شرق اهواز
مدیر برق منطقه 3 شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اصلاح 120 دستگاه پست هوایی در شبکه برق جنوب شرق شهرستان خبر داد.

مرتضی قاسمی امروز اظهار کرد: تعداد 120 دستگاه ترانسفورماتور شبکه برق جنوب شرق شهرستان به‌منظور افزایش ضریب امنیت و پایداری شبکه در فصل گرم سال آینده تعمیر نگهداری و اصلاح شدند.

وی اضافه کرد: مطابق برنامه ریزی‌های به‌عمل آمده در سال 93 و به منظور تامین برق مطلوب و با کیفیت، برای مشترکین در تابستان سال 94 و نیز کاهش حوادث اتفاقاتی در گرمای طاقت فرسای شهرستان اهواز، گروه‌های بهره برداری این منطقه نسبت به اورهال پست‌های هوایی موجود در هسته مرکزی شهر اهواز و مناطق اطراف اقدام کردند.

مدیر برق منطقه 3 شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: به منظور کاهش خاموشی‌های ناخواسته تاکنون نسبت به اصلاح 120 دستگاه ترانسفورماتور در مناطق مختلف تحت نظارت این امور اقدام اساسی صورت گرفته است.

قاسمی گفت: با اجرای این تعمیرات پیشگیرانه، علاوه بر افزایش ضریب امنیت و پایداری شبکه، زمینه کاهش نوسان ولتاژ برق و همچنین کاهش دستور کارهای عملیاتی را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان، رضایتمندی مشترکین برق را سرلوحه کار مجموعه صنعت برق اهواز دانست و افزود: این منطقه دارای بیش از 94 هزار مشترک برق است که ضرورت پایداری شبکه برق در فصل گرم سال آینده جزو اولویت کاری این منطقه خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار