تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۸۴۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم: نفت آبادان هدف بزرگي دارد
سرپرست تيم فوتبال نفت آبادان پس از پیروزی این تیم در هفته هفدهم لیگ دسته یک کشور برابر پاس همدان، گفت: ما هدف بزرگي داريم و مي​خواهيم بازي​هايمان را پيروز از زمين خارج شويم تا به ليگ برتر صعود كنيم.

احمد پارو درخصوص برد یک بر صفر نفت در این هفته اظهار كرد: با توجه به موقعيت تيم​هاي نفت آبادان و پاس همدان در جدول و شرايط خوب فني دو تيم، يك بازي حساس را پيش رو داشتيم. بازي خوب شروع شد و علي​رغم اين​كه تيم​هايي كه به آبادان مي​آمدند دفاعي بازي مي​كردند اما پاس يك بازي شجاعانه را انجام داد.

وی ادامه داد: در روزي كه بازيكنان ما هم مثل هميشه نبودند، به لطف حمايت هواداران خوب​مان توانستيم نتيجه​اي كه در نظر داشتيم را به دست بياوريم. هواداران براي ما سنگ تمام گذاشتند و شايد اگر در جاي ديگري بازي مي​كرديم نمي​توانستيم نتيجه​اي كه مي​خواهيم را به دست بياوريم.

سرپرست تيم نفت آبادان افزود: يار دوازدهم در اين بازي به كمك ما آمد و از طرف ديگر هم از تك موقعيتي كه نصيب رحيم زهيوي شد، توانستیم به خوبي استفاده كنیم. با اين حساب اما بازي بيشتر در اختيار ما بود و بازيكنان در دقايق پاياني بسيار خوب بازي كردند. تيم حريف به ما فشار آورده بود و فكر مي​كنم برد با اين اختلاف كم هم طبيعي بود. در هر صورت بازي بسيار خوب و زيبایی را شاهد بودیم و من فكر مي​كنم يكي از بازي​هاي خوب ليگ دسته اول را ديديم. تيم ما اگر چهار بازيكن مصدومش را در اختيار داشت، فكر مي​كنم بازي را با نتيجه بهتري به سود خود به پايان مي​رساند.

وی در پاسخ به اين سوال كه باتوجه به این‌که اکنون به رده دوم جدول صعود کرده‌اید آيا اميدوار به صعود به ليگ برتر هستيد؟ عنوان كرد: اميدواريم؛ تمام بازيكنان​مان توان خود را مي​گذارند و بازي​هاي خوبي را به نمايش مي‌گذارند. مردم هم يكي از نقاط قوت تيم ما هستند و واقعا به ما كمك مي​كنند. ان​شاالله به ليگ برتر صعود مي​كنيم، چرا كه جزو گزينه​هاي صعود مستقيم به ليگ برتر هستيم.

پارو درباره ديدار آينده نفت آبادان مقابل گل​گهر سيرجان گفت: گل​گهر تيمي است كه بازي​هاي خوبي را از خود به نمايش مي​گذارد. آن​ها در نيم‌فصل اول وقتي به آبادان آمده بودند يك استراتژي در خط دفاع داشتند و توانستند ما را تا دقايقي متوقف كنند ولی ما با نتیجه يك بر صفر اين تيم را شكست داديم. اين تيم​ها واقعا مي‌توانند خطرناك باشند ولی ما هدف بزرگي داريم و مي​خواهيم بازي​هاي​مان را پيروز از زمين خارج شويم تا به ليگ برتر صعود كنيم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار