تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۸۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به منظور تسهیل پهلوگیری شناورها؛
اختصاص یک میلیارد تومان برای لایروبی دهانه رودخانه زهره تا بندر سجافی
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی بازدیدش از بندر سجافی ضمن پیگیری و بررسی مشکلات مربوط به این بندر ، با مسوولین و مدیران فرمانداری و گمرگ شهرستان هندیجان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان  ، ابراهیم ایدنی طی نشست مشترک با فرماندار هندیجان بابیان اهمیت مسیر زمینی و آبی بندر سجافی در بسط و توسعه صادرات و واردات در این شهرستان اظهار داشت : با افزایش فعالیت های تجاری و بازرگانی  بندر سجافی در این شهرستان ، این بندر موجبات ایجاد فرصت های شغلی جهت جوانان جویای کار را فراهم می آورد .
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با تأکید بر آثار مثبت توسعه ی و فعالیت بنادر کوچک از جمله بندر سجافی در رونق کسب و کار و ایجاد فرصت های تازه شغلی و اقتصادی ، به سیاست های سازمان بنادر و دریانوردی در این راستا اشاره کرده و تصریح کرد : سازمان بنادر و دریانوردی در این راستا بالغ بر 200 میلیارد ریال جهت احداث اسکله ، انبارها و سایت اداری هزینه کرده است .
ابراهیم ایدنی از اجرای لایروبی دهانه ی رودخانه با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال در آینــــده ای نزدیک خبر داد و آن را در راستای سهولت پهلوگیری شناورها  عنوان کرده و اظهار داشت : با وجود رشد و توسعه ی صادرات کالا در بندر سجافی طی سال جاری ، ضمن تداوم فعالیت ها،امیدواریم شاهد افزایش روز افزون صادرات انواع کالا از این بندر تا پایان سال باشیم .
در ادامه این بازدید ، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن معرفی «علیشاهی» به عنوان مدیر جدید بندر سجافی از زحمات و خدمات «مینایی» در این سمت تشکر کرده و با مسوولین گمرک این بندر در خصوص مسائل و مشکلات  موجود دیدار و گفتگو کرد .

:
:
:
آخرین اخبار