تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۸۴۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: در خط میانی ضربه‎پذیر شده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: بازی با پیکان با نتیجه تساوی تمام شد ولی ما هستیم و ادامه خواهیم داد.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از تساوی برابر پیکان اظهارکرد: من عادت ندارم درباره داوری صحبت کنم ولی امروز ناچارم درباره داوری این بازی صحبت کنم؛ اول درباره صحنه ای که به وجود آمد این را بگویم که اگر این صحنه برای تیم دیگری که نامش فولاد نبود به وجود می آمد، حتما پنالتی اعلام می شد.

وی بیان کرد: جالب تر این که همین داور که برای ما پنالتی نگرفت، به سراغ چاگو بازیکن خارجی ما رفت و به او می گوید مواظب باش، شما دو اخطاره هستید. من از این حمایت و تذکر داور و این که داوران فوتبال ما کارت زرد بازیکنان تیم ها را رصد می کنند، خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: در نیمه اول خوب بودیم ولی دروازه بان جوان پیکان موقعیت های ما را گرفت. به این دروازه بان تبریک می گویم. در نیمه دوم نیز احساسات بر منطق بازیکنانم غلبه کرد و علی رغم این که خوب میدان‌داری می کردیم، خوب نتیجه نگرفتیم.

وی افزود: در هر صورت این بازی با نتیجه مساوی تمام شد ولی ما هستیم و ادامه خواهیم داد. ان شاالله در بازی های آینده بتوانیم گل بزنیم و داوران هم برای ما پنالتی بگیرند.

اسکوچیچ خاطر نشان کرد: آثار خستگی بازی با ازبکستان در ساق های بازیکنان ما مشهود بود. ما در هر بازی یک هافبک را از دست می دهیم و باید اعتراف کنم در خط میانی ضربه پذیر شده ایم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که نظرتان درباره شعار تعدادی از هواداران چیست؟ گفت: به آن 30 نفری که علیه من و مدیریت باشگاه شعار "حیا کن رها کن" سر دادند، احترام می گذارم و می گویم انتقاد خوب است ولی منصفانه باشد. ما برای این 30 نفر بازی نمی کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار