تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۸۴۳۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
مرکز دار‌القرآن دانش‌آموزی هندیجان تشکیل شد
فرماندار بندرهندیجان گفت: مرکز دارالقرآن دانش‌آموزی شهرستان هندیجان با حمایت‌های آموزش و پرورش و امام جمعه هندیجان تشکیل شد و باید زمینه گسترش فعالیت‌های این مرکز نیز فراهم شود.

جلسه شورای نهضت سواد آموزی شهرستان هندیجان شامگاه یکشنبه با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی درسالن اجتماعات اداره آموزش پرورش هندیجان برگزار شد.

احمد جعفری نسب در این جلسه اظهار داشت: آموزش و پرورش با معضلات کمبود بودجه واعتبارات مواجه است وآن هم علت‌های گوناگونی دارد ولی دولت به صورت جدی پیگیر این موضوع است.

وی با بیان اینکه با همراهی می‌توان کارهای تأثیرگذاری در سطح شهرستان هندیجان انجام داد، گفت: سعی و تلاش دولت بر این است که مشکلات معلمان بهبود پیدا کند تا بدون دغدغه به کار تدریس مشغول شوند.

فرماندار شهرستان هندیجان بیان کرد: درخشش دانش آموزان در جشنواره‌های مختلف علمی، آمادگی برای اسکان مسافران نوروزی و تقدیر از 27 معلم هندیجان از کارهای خوبی است که باید اطلاع رسانی شود.

وی افزود: مرکز دارالقرآن دانش‌آموزی شهرستان هندیجان با حمایت‌های آموزش و پرورش و امام جمعه هندیجان تشکیل شد و باید زمینه گسترش فعالیت‌های این مرکز فراهم شود.

جعفری نسب اظهار داشت: سفری به تهران در روزهای گذشته داشتم و مبلغ 37 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان هندیجان قبل از سال نو تخصیص داده شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار