تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۸۴۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره منابع طبیعی رامهرمز خبر داد:
واگذاری 150 هکتار اراضی ملی برای احداث کارخانه کربنات سدیم در رامهرمز
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رامهرمز از واگذاری 150 هکتار اراضی ملی برای «احداث کارخانه کربنات سدیم» در شهرستان خبر داد.

سید شریف پورموسوی امروز اظهار کرد: یکی از نیازهای توسعه پایدار اشتغال و رونق کشاورزی، وجود اراضی قابل واگذاری جهت انجام و احداث پروژه، زمین مساعد و مناسب است.

وی ادامه داد: شهرستان رامهرمز دارای استعدادهای زیادی در زمینه‌های کشاورزی، طرح طوبی و پروژه‌های صنعتی بوده و فعالیت‌های زیادی در این رابطه در سطح شهرستان توسط این اداره صورت گرفته است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رامهرمز تصریح کرد: واگذاری 150 هکتار از اراضی ملی پلاک مربچه به شرکت کربنات سدیم، واگذاری اراضی ملی جهت توسعه روستاهای غویله، فاخر، جوبجی، سه تلون، عریض، کهله  و بقعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان از عمده فعالیت‌های این اداره در سال جاری بوده است.

وی افزود: شناسایی اراضی ملی و دولتی پلاک‌های غویله، بایمونات، عریض که زیر شبکه آبیاری و زهکشی سد جره واقع شدند از دیگر تلاش‌های این اداره بوده است.

پورموسوی همچنین عنوان کرد: از اراضی ملی حدود 102 هکتار زمین نیز برای ایجاد پیست‌های شهرستان در نظر گرفته شده و به اداره ورزش و جوانان تحویل داده شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رامهرمز در پایان ضمن تاکید بر حفظ و حراست از منابع طبیعی، از مردم خواست با وجود زخم‌دار بودن طبیعت توسط افراد سودجو، باید در حفظ، حراست و تلاش برای احیای مراتع و جنگل‌ها کوتاهی نکنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار