تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۸۴۳۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه هندیجان:
گلزار شهدای هندیجان در سال ۹۴ بازسازی می‌شود
فرمانده سپاه هندیجان گفت: برای سال ۹۴ گلزار شهدای هندیجان بازسازی می‌شود و همچنین ساخت ۳ بیمارستان صحرایی در هندیجان و روستاهای تابعه از دیگر برنامه‌های سپاه پاسداران برای رفع محرومیت در این شهرستان است.

نشست قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان هندیجان در امروز با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان هندیجان و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

احمد جعفری نسب در این جلسه اظهار داشت: با توجه به روند رو به رشد توسعه در کشور جوانان بسیجی کشور در قالب کارهای جهادی و با هدف محرومیت زدایی کارهای خوبی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه کارهای جهادی درکشور مهم است، گفت: کارهایی که بسیجیان انجام می‌دهند در راستای فرمایشات مقامم معظم رهبری است و به حق گام‌های خوبی در رفع محرومیت مناطق محروم در کارهای عمرانی و بهداشتی برداشته شده است.

فرماندار شهرستان هندیجان عنوان کرد: با تئجه به کمبود اعتبارات موجود و کارهای بزرگ بسیج در عرصه سازندگی باید همه دستگاه‌های اجرایی با آن‌ها همکاری کنند.

محمد‌رشید جعفری، فرمانده سپاه هندیجان نیز در ادامه جلسه درباره اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در شهرستان و روستاهای هندیجان بیان کرد: 9 پروژه عمرانی بزرگ توسط سپاه در سال 93 در هندیجان در دستور کار قرار گرفت که 3 پروژه آن به صورت کامل انجام شد.

وی افزود: 6 پروژه دیگر در مراحل پایانی کار خود قرار دارند و امیدواریم با همکاری دیگر ادارات تا قبل از پایان سال کارهای پایانی انجام شود.

فرمانده سپاه هندیجان اظهار داشت: ساخت پل برای روستائیان روستای سرخه و درمان بیماران خاص شهرستان‌های هندیجان از کارهایی است که باید تا پایان سال انجام شود.

وی گفت: برای سال 94 گلزار شهدای هندیجان بازسازی می‌شود و همچنین ساخت 3 بیمارستان صحرایی در هندیجان و روستاهای تابعه از دیگر برنامه‌های سپاه پاسداران برای رفع محرومیت در این شهرستان است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار