تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۸۴۳۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
مراکز عرضه قلیان در شوش برچیده می‌شوند
فرماندار شوش گفت: مراکز عرضه قلیان از سطح شهرستان برچیده می‌شوند.

رضا نجاتی پیش از ظهر امروز در نشست برگزاری مانور هفته بهداشت عمومی اظهار کرد: در هفته مانور بهداشت عمومی با همکاری نیروی انتظامی شهرستان و پشتیبانی شهرداری، تمام مراکز عرضه قلیان در شهرستان برچیده و نسبت به جلوگیری از استعمال قلیان در پارک‌ها در آستانه نوروز اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بهداشت در مسائل زیست محیطی، هدف از اجرای این مانور را ارتقای فرهنگ بهداشت عمومی و محیط زیست در شهرستان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و حضور بیشتر مردم و سازمان‌های مردم نهاد در پاکسازی و بهداشت عمومی عنوان کرد.

فرماندار شوش تأکید کرد: دستورالعمل کارگروه بهداشت عمومی بر اساس مصوبات استانی تنظیم شده و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به رعایت مفاد این کارگروه اهتمام ویژه‌ای را به خرج دهند.

نجاتی خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری مطلوب این مانور، 6 کارگروه نظافت محیط شهری،  پاکسازی مناطق روستایی و محیط طبیعی، جاده‌ها و اماکن بین راهی، بهداشت مدارس و مهدکودک‌ها، آموزش و نظارت و ارزیابی  فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه خواستار تشکیل اکیپ بهداشتی شهرستان در ایام نوروز نیز شد و گفت: تیمی متشکل از بازرسان فرمانداری نسبت به نظارت بر موارد و مسائل بهداشتی شهرستان نظارت خواهند کرد.

مانور هفته بهداشت عمومی از 15 تا 22 اسفندماه جاری در شهرستان شوش برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار