تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۸۴۳۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان:
توجه به محیط زیست سرلوحه فعالیت‌های صنعت نفت است
خوزنیوز: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، از توزیع و کاشت بیش از 32 هزار و 500 اصله نهال توسط این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: توسعه فضای سبز و توجه به محیط زیست سرلوحه فعالیت‌های صنعت نفت است.

به گزارش خوزنیوز؛ ابراهیم پیرامون ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به محیط زیست، حفظ و توسعه فضای سبز در محیط‌های شرکتی و شهری از جمله رئوس کاری و سرلوحه فعالیت‌های این شرکت است.

وی ادامه داد: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 32 هزار و 500 اصله نهال شامل نهال‌های مثمر و غیرمثمر توسط واحد فضای سبز این شرکت جهت گسترش فضای سبز شهرستان توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص ایجاد فضای سبز و نگهداری از فضای سبز موجود نیز گفت: این شرکت به نگهداشت و توسعه فضای سبز که موجب افزایش زیبایی‌های بصری شهر می‌شود توجه ویژه دارد از همین روی ضمن نگهداشت و مراقبت از همه گل‌کاری‌ها و چمن کاری‌های موجود در اماکن، ادارات و تأسیسات شرکتی از این سرمایه‌های زیست محیطی در محیط‌ها، محلات و مناطق شهری نیز مراقبت و نگهداری می‌کند.

پیرامون تصریح کرد: در همین راستا طی سال جاری بیش از 14 هزار مترمربع فضای سبز جدید توسط این شرکت ایجاد شده که این اقدام سهم قابل توجهی در زیباسازی محیط‌های شهری دارد.

وی با اعلام اینکه خدمات زیست محیطی این شرکت تنها محدود به محدوده صنعتی و اداری‌ آن نیست گفت: از آنجایی که مسجدسلیمان یک شرکت ـ شهر محسوب می‌شود و فعالیت‌های اجتماعی در این شهر متأثر از صنعت نفت است بنابراین در بخش پاسداشت، حفاظت و گسترش فضای سبز نیز همچون سایر عرصه‌ها با جدیت وارد عمل شده و خدمات قابل توجهی به شهروندان و ادارات غیرشرکتی ارائه کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد: ایجاد فضای سبز در ادارات، ارگان‌ها، مساجد و مدارس شهرستان و نگهداری و مراقبت از این جلوه‌های زیبای طبیعت بخشی دیگر از عملکرد این شرکت در توسعه فضای سبز و پاسداشت محیط زیست است.

پیرامون در پایان با تأکید بر رعایت الزامات زیست محیطی این شرکت مبتنی بر استانداردهای جهانی که از راه ممیزی و تمدید سالیانه گواهینامه‌های ISO صورت می‌گیرد افزود: رعایت الزامات زیست محیطی در همه واحدها و اماکن این شرکت الزامی است و در چشم انداز فعالیت این شرکت گسترش و توسعه فضای سبز و درخت کاری در محیط‌های شرکتی و غیر شرکتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
:
:
:
آخرین اخبار