تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۸۴۴۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز خبر داد:
103 هکتار زمین برای احداث پیست‌های ورزشی رامهرمز
رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز از اختصاص 103 هکتار زمین برای احداث پیست‌های ورزشی در این شهرستان خبر داد.

علی آلبومرادی امروز اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و در راستای توسعه ورزش‌های همگانی در این شهرستان، 103 هکتار زمین در اختیار اداره ورزش و جوانان رامهرمز قرار گرفت.

وی ادامه داد: این زمین‌ها از زمین‌های منابع ملی بوده که توسط اداره منابع طبیعی رامهرمز و با همکاری فرمانداری و سایر مسئولان به این امر اختصاص یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز تصریح کرد: این زمین در ابتدای جاده رامهرمز به شیفته در محل (پل سور) است که برای احداث پیست‌های موتورسواری، سوارکاری، تیراندازی، پروازهای هوایی و ماشین سواری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های شمس‌الله بهمئی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از محل کمیسیون ماده 180 مبلغ 200 میلیون تومان اعتبار به این طرح اختصاص داده شده است.

آلبومرادی در پایان ضمن تقدیر از همکاری اهالی روستای بایمان و تلاش‌های شمس‌اله بهمئی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و مصطفی سمالی فرماندار و همچنین سید شریف پورموسوی رئیس منابع طبیعی شهرستان، گفت: با اجرای این طرح تحول بسیار خوبی در وضعیت ورزش‌های همگانی در این شهرستان به‌وجود خواهد آمد که نیازمند یاری مسئولان استانی و شهری برای تکمیل این پروژه عظیم هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار