تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۸۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل اتحادیه حفاران ایران در آینده ای نزدیک
مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه لازم است نقش صنعت حفاری در اقتصاد ملی پررنگ تر شود، از تشکیل اتحادیه حفاران ایران در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش مهر، حیدر بهمنی افزود: به تازگی و با تعاملی که بین شرکت ملی حفاری ایران و تعدادی از شرکتهای فعال در صنعت حفاری کشور انجام شد، تشکیل اتحادیه حفاران ایران در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون مراحل اداری و حقوقی ثبت این اتحادیه به پایان رسیده و این اتحادیه به زودی آغاز به کار می کند.
 
بهمنی تاسیس اتحادیه حفاران ایران را گامی در راستای تثبیت نقش صنعت حفاری در اقتصاد ملی کشور عنوان و تصریح کرد: صنعت حفاری در دنیا نقشی کلیدی دارد و از این رو باید از هرگونه تلاشی برای تحکیم جایگاه این صنعت در کشور پشتیبانی کرد.
وی با اشاره به طراحی و ساخت بیش از 16 هزار قطعه پرمصرف صنعت حفاری به دست متخصصان توانمند ایرانی و با همکاری شرکت ملی حفاری ایران، گفت: این شرکت همواره تلاش کرده تا علاوه بر به روزرسانی تکنولوژیهای مورد استفاده، ناوگان خود را مطابق با نیازهای مخازن تجهیز کند.

بهمنی تصریح کرد: شرکت ملی حفاری ایران علاوه بر اینکه بخش عمده ای از نیازهای صنعت نفت را در بخش حفاری تامین می کند، در بحث آموزش نیروی انسانی متخصص حفاری نیز عملکرد قابل توجهی داشته به طوریکه بسیاری از متخصصان صنعت حفاری که هم اکنون در بخش خصوصی مشغول به کار هستند، بخشی از دانش تخصصی خود را از رهگذر فعالیت در شرکت ملی حفاری ایران کسب کرده اند.

برچسب ها: اتحادیه حفاران
:
:
:
آخرین اخبار