تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۸۴۵۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایمن:
مجتمع فرهنگی و اداری باوی با اعتبار 3 میلیارد ریال افتتاح شد
معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی خوزستان از افتتاح مجتمع فرهنگی و اداری شهرستان باوی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال خبر داد.

محمد ایمن اظهار كرد: روز گذشته پروژه مجتمع فرهنگی و اداری تبلیغات اسلامی باوی افتتاح شد. با توجه به پتانسیل موجود و تبدیل شدن باوی به شهرستان تصمیم گرفتیم تا با افتتاح این پروژه بستر های لازم برای گسترش فعالیت های فرهنگی را ایجاد كنیم.

وی افزود: برای این مجتمع زمینی به مساحت ۸۵۰ متر مربغ اختصاص داده شد و علی رغم تنگناهای مالی تمام تلاش خود را به كار برده و فاز اول مجتمع را احداث كرده و روز گذشته آن را به بهره برداری رساندیم.

معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح كرد: ساختمان های اداری و فرهنگی این مجتمع در فاز اول به بهره برداری رسیده و در فاز دوم نیز سالن اجتماعات كه تا كنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته در سال آینده به بهره برداری می رسد.

ایمن یادآور شد: فاز اول این پروژه با احتساب دیوار كشی و محوطه سازی حدود ۴۵۰ متر زیربنا دارد. تا كنون سه میلیارد ریال برای فاز اول و ۴۰۰ میلیون ریال نیز برای تجهیزات آن هزینه شده است. البته اعتبارات فاز دوم نیز پیش بینی شده كه تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی تاكید كرد: شهرستان باوی، ویس، شیبان و ملاثانی به صورت طولی بوده و در یك مسیر قرار گرفته اند. برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم در نظر داریم تا هر كدام از این شهرها پروژه فوق را اجرا كنیم. در ویس هم دو و نیم هكتار توسط اهل خیر به ما واگذار شده تا بتوانیم یك فضای فرهنگی و تفریحی را در راستای اجرای برنامه های فرهنگی ایجاد كنیم.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: شهرستان باوی
:
:
:
آخرین اخبار