تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۸۴۵۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست نفت مسجدسليمان: پرسپوليس را دست كم نمي‌گيريم
سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با بيان اين‌كه پرسپوليس را دست كم نمي‌گيريم، گفت: اصلا به شكست اين تيم مقابل تراكتورسازي فكر نمي‌كنيم.

علي حميداوي اظهاركرد: از آمادگي آرماني‌اي براي اين بازي برخورداريم. ما در اين دیدار حمزه حدادي را به دليل سه اخطاره بودن و ميلاد زنيدپور و كارلوس دوسانتوز را به دلايل انضباطي در اين بازي در اختيار نداريم.

وي بيان‌كرد: بازي مقابل تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال براي بازيكنان انگيزه ايجاد مي‌كند و بازيكنان ما در تمرينات آماده و به فرمان كادرفني بودند و همه وظايف محول شده به‌ آن‌ها را به خوبي انجام دادند.

سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان خاطرنشان‌كرد: مديريت باشگاه و اسپانسرهاي‌مان توانستند 20 درصد از قرارداد بازيكنان را كه قول پرداخت آن را داده بودند، پرداخت كنند و از اين نظر هم يكي از دغدغه‌هاي فكری ما و بازيكنان كاهش داده شد. فكر مي‌كنم در حال حاضر بازيكنان ما هيچ دغدغه‌اي به جز اين‌كه به زمين بروند و مانند دو ديدار قبل‌مان و حتي بهتر از آن بازي كنند، نداشته باشند. به نظرم ما در ديدار با تيم‌هاي تراكتورسازي و استقلال تهران بازنده‌ی سربلند بوديم.

وي بيان‌كرد: اميدوارم در بازي با پرسپوليس در كنار ارائه بازي زيبا، شانس و اقبال هم به سود ما باشد. نه تنها پرسپوليس بلکه هيچ تیمی مقابل ما بازي آساني نخواهد داشت. اميدوارم در اين ديدار كمي عنصر شانس به سود ما باشد و بتوانيم پس از دو هفته باخت، سربلند از اين ديدار خارج شويم.

حميداوي گفت: به هر حال پرسپوليس باتوجه به نام و پيشينه‌اي كه دارد، انگيزه زيادي به تيم‌ها مي‌دهد. ما پرسپوليس را دست كم نمي‌گيريم و به شكست اين تيم مقابل تراكتورسازي اصلا فكر نمي‌كنيم؛ چرا كه هر بازي شرايط خاص خود را دارد.

وي در پايان درباره شرايط مكوندي، سرمربي این تيم، عنوان‌کرد: مكوندي روز گذشته جهت چكاپ به اهواز آمد تا آخرين وضعيت عارضه قلبي او و عمل جراحي كه در گذشته داشت، بررسي شود و خوشبختانه از نظر وضعيت جسماني و قلب مشكلي نداشت.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
:
:
:
آخرین اخبار