تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۸۴۶۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:
عملکرد بازیکنانم ستودنی است/ بخت با ما یار بود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس عملکرد ستودنی بازیکنان باعث شد تا با وجود 10 نفره شدن بازی دو بر صفر باخته را به تساوی بکشانند.

بهروز مکوندی  از رضایت‌بخش بودن نتیجه حاصل از دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ بر‌تر، اظهار کرد: دیدار مقابل پرسپولیس سختی‌های خاص خود را دارد و بازی خوب پرسپولیس در نیمه اول باعث شد آنها دو گل در نیمه اول را به ثمر برسانند. 
وی ادامه داد: اگر بخت با ما یار نبود قطعا در نیمه نخست گل‌های بیشتری را دریافت می‌کردیم، اما رفته رفته فشار را در‌‌ همان نیمه بر روی تیم پرسپولیس بیشتر کردیم و موفق شدیم یکی از گل‌های خورده را جبران کنیم. 
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: پرسپولیس در نیمه دوم به خاطر حضورش در آسیا و بازی پیش روی این تیم در هفته جاری در نیمه دوم دست به بازی محتاطانه و حفظ نتیجه زد و ما نیز از همین موقعیت استفاده کردیم و این تیم را تحت فشار قرار دادیم و در دقایق پایانی موفق به ثمر رساندن گل شدیم. 
مکوندی عنوان کرد: در نیمه دوم با توجه به اخراج بازیکن ما، شرایط برای نفت بسیار سخت شد اما تلاش بازیکنانم در این دیدار ستودنی بود و آنها باعث شدند تا بازی دو بر صفر باخته به تساوی تبدیل شود. 
وی یادآور شد: تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت و پس از تمرینات تعطیل می‌شود. 
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: از روز چهارم فروردین‌ماه سال جدید تمرینات مجددا از سر گرفته می‌کنیم و خود را برای دیدار با تیم نفت تهران آماده خواهیم کرد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار