تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۸۴۶۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد
برگزاری «آزمون سراسری حفظ، مفاهیم و نهج‌البلاغه» در شادگان

مدیر موسسه قرآنی نورالانوار شادگان از ثبت‌نام و برگزاری «آزمون سراسری حفظ و مفاهیم و نهج‌البلاغه» همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.

شهناز سالمی اظهار کرد: آزمون‌های سراسری حفظ قرآن کریم شامل: جزء اول، جزء سه، پنج، 10، جزء 20 و کل قرآن، ترجمه و مفاهیم و نهج‌البلاغه با اعطای مدرک معتبر کشوری در موسسه نورالانوار شادگان برگزار می‌شود.

وی افزود: افراد در صورت تمایل و جهت شرکت در این آزمون می‌توانند تا 28 اسفندماه به موسسه قرآنی نورالانوار شهرستان واقع در کوچه پشت مسجد امیرالمومنین (ع) مراجعه کنند.

مدیر موسسه قرآنی نورالانوار شادگان خاطرنشان کرد: آزمون این رشته‌ها روز جمعه 11 اردیبهشت ماه سال 94 به صورت سراسری همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

سالمی در ادامه با بیان اینکه بعد از خانواده، آموزش و پرورش نقشی اساسی در توسعه فرهنگ قرآنی دارد، تصریح کرد: علاوه بر رسانه‌ها، خادمان قرآن نقش زیادی در توسعه فرهنگ قرآنی خواهند داشت.

وی در پایان گفت: این مؤسسه قرآنی با این اعتقاد شکل گرفته که هر حرکت و کاری در زمینه قرآن صورت می‌پذیرد باید منتهی به هدایت شود، بنابراین آموزش مفاهیم قرآن، محور اصلی برنامه‌های قرآنی این مؤسسه است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار