تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۸۴۶۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حواشی بازی استقلال خوزستان- صبا/
آبی پوشان خوزستانی بعد از ۹ مسابقه پیروز شدند
استقلال خوزستان با کسب برتری در برابر صبای قم، بعد از ۹مسابقه صاحب اولین پیروزی خود شد.

 از سری رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر، تیم های استقلال خوزستان و صبای قم عصر دیروز در استادیوم الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با گل های سیدمهدی سیدصالحی (۶۵)، میثم بائو (۶۸) با نتیجه دو بر صفر به سود آبی پوشان خوزستانی به پایان رسید.

* استقلال خوزستان در این دیدار با ترکیب: پرویز کریمی، محسن بیات، مجید حیدری، محمد طیبی، میثم مجیدی، محمدرضا مهدوی، میثم دورقی، میثم بائو (۸۵- ایمان باصفا)، روح الله سیف اللهی (۹۰- محمدابراهیم خسروی)، مهدی مؤمنی و سیدمهدی سیدصالحی (۸۷- لامین دیاوارا) وارد میدان شد.

* صبای قم نیز با ترکیب: مهرداد طهماسبی، روزبه چشمی، پیروز قربانی، حسین کوشکی، محمدامین آرام طبع، سعید مهدی پور، ابوالفضل ابراهیمی، جلال الدین علی محمدی، غلامحسین بادامکی، محمد اوسانی کرد (۶۹- آمبرنو آگونو آشیل) و جواد کاظمیان (۴۶- فرشید باقری) در برابر حریف صف آرایی کرد.

* پس از به ثمر رسییدن دو گل متوالی استقلال خوزستان در نیمه دوم بازی با صبای قم، علی حیات پور سرپرست تیم مهمان که در نیمه اول با نیمکت رهبری تیم میزبان جر و بحث داشت، به سوی نیمکت استقلال خوزستان رفت و با نیمکت نشینان این تیم درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد. هنگامی که طرفین درگیری در حال دست به یقه شدن بودند، ناظر مسابقه و داور چهارم اقدام به مداخله و آرام کردن سرپرست تیم صبای قم کردند.

* سیدمهدی سیدصالحی که در نیم فصل لیگ برتر جایگزین محمد اوسانی در فهرست تیم استقلال خوزستان شد، دیروز برای هشتمین بار در دور برگشت با پیراهن استقلال خوزستان به میدان رفت و موفق شد در دقیقه ۶۵ در پی ریباند ضربه پنالتی مهدی مومنی برای ششمین بار با پیراهن استقلال خوزستان گلزنی کند.

* استقلال خوزستان دیروز پس از ۹ مسابقه و ۱۲۶ روز در لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران صاحب پیروزی شد تا به ماندن در لیگ برتر امیدوار شود.

* قبل از شروع مسابقه به احترام درگذشتگان سیل اخیر در استان هرمزگان، از سوی بلندگوی استادیوم یک دقیقه سکوت اعلام شد.

* چند بازیکن صبای قم از جمله پیروز قربانی، محمدامین آرام طبع، ابوالفضل ابراهیمی و ... با شاخه های گل به سمت عبدالله ویسی سرمربی سابق صبای قم رفتند و از او برای حضور در میدان رخصت گرفتند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار