تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۸۴۶۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار بابایی:
راهیان نور پاسخی شكننده به تهاجمات دشمنان است
فرمانده سپاه كربلای استان مازندران گفت: حضور گسترده مردم در کاروان های راهیان نور پاسخی شكننده به تهاجمات فرهنگی كشورهای غربی است.

سردار محمدحسین بابایی در جریان سفر به خرمشهر اظهار کرد: راهیان نور و معنویت ناشی از آن نفش به سزایی در جلوگیری از فراموش شدن دفاع مقدس دارد و می تواند در شناساندن ارزش های این دوران به نسل جوان بسیار تاثیرگذار باشد.

وی افزود: نقش تاثیرگذار دفاع مقدس و فرهنگ های برخاسته از آن تا جایی است كه هر چه این آثار در جامعه ما بیشتر نمایانده شوند و فرهنگ دفاع مقدس در تار و پود جامعه نهادینه شود. همچنین این کار از تاثیرگذاری فرهنگ بیگانه بر جامعه نیز جلوگیری كرده و از آثار حملات فرهنگی دشمنان بر فرهنگ ایرانی اسلامی ما می كاهد.

فرمانده سپاه كربلای استان مازندران اظهار كرد: در این میان و برای رسیدن به نقش تاثیرگذار فرهنگ دفاع مقدس در پیشگیری از تهاجم فرهنگ های بیگانه در جامعه می توان به مقوله راهیان نور به عنوان یكی از راه های گسترش و توسعه آرمان های دفاع مقدس و نهادینه كردن آن در بین جوانان و نسل امروز اشاره كرد.

سردار بابایی تصریح كرد: اعزام كاروان های راهیان نور و حضور گسترده مردم در این مناطق عملیاتی پاسخی شكننده به تهاجمات فرهنگی كشورهای غربی است.

وی ادامه داد: اثر گذاری راهیان نور به گونه ای است كه با حفظ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس می تواند جای خود را در میان فرهنگ عامه باز كرده و به حراست از ارزشهای اسلامی ایرانی ما بپردازد.

فرمانده سپاه كربلای استان مازندران گفت: راهیان نور و  آثار ناشی از آن، سبب آشنایی نسل جوان با افتخار آفرینی و مقاومت، ایثار و فداكاری و روحیه جهادگری نسل دفاع مقدس می شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار