تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۸۴۶۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث دانشگاه صنعتي شهداي هويزه
فرماندار دشت‌آزادگان گفت: ساختمان فعلي دانشگاه صنعتي شهداي هويزه موقت است و ما به دنبال آن هستيم كه كلنگ‌زني احداث ساختمان دانشگاه در زمين اصلي خود هرچه سريع‌تر انجام شود.

 عبدالرحيم ناطقي اظهاركرد: در خصوص مشكلات دانشگاه صنعتي شهداي هويزه جلساتي داشتيم و تلاش مي‌شود كه با احداث ساختمان جديد و اصلي دانشگاه، مشكلاتي كه در حال حاضر از نظر اسقرار هيأت‌هاي علمي، اساتيد و دانش‌آموختگان و همچنين كمبود فضا آموزشي وجود دارد، برطرف شود.
 
وي افزود: در حال حاضر سرمايه‌گذاري در ساختمان كنوني دانشگاه صنعتي شهداي هويزه درست نيست و بايد اين سرمايه را به محل اصلي دانشگاه منتقل شود.

فرماندار دشت‌آزادگان با بيان اين‌كه دانشگاه صنعتي شهداي هويزه مي‌تواند به اقتصاد و اشتغال‌زايي كشور كمك كند، عنوان‌كرد: در حال حاضر نگاه ويژه به دانشگاه‌ها و آموزش عالي در سطح كشور وجود دارد. در گذشته رسالت دانشگاه را تنها در حوزه پژوهش و انتقال دانش مي‌دانستند اما امروز رسالت دانشگاه توسعه كشور است و قطعاً دانشگاه صنعتي شهداي هويزه به ويژه در شهرستان كه داراي ظرفيت‌‌هاي بسيار بالايي است در اشتغال‌زايي و توسعه مي‌تواند كمك كند.

ناطقي تصريح‌كرد: دانشگاه امروز محور و موتور محركه توسعه اقتصادي، اجتماعي و سياسي كشور است و در همين راستا بايد تجهيزات و امكانات دانشگاه به ويژه در حوزه كارآفريني وجود داشته باشد.

وي ادامه‌داد: ما به عنوان نماينده دولت در شهرستان مي‌توانيم از نظر مديريت و تأمين امكانات و حمايت ياري دهنده دانشگاه صنعتي شهداي هويزه در راستاي رسيدن به اهداف خود باشيم.

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: در راستاي بومي‌سازي به دنبال اخذ سهميه خاص از دانشگاه صنعتي شهداي هويزه براي فرزندان منطقه هستيم تا بتوانيم در آينده از ظرفيت‌هاي علمي آن‌ها استفاده كنيم.

ناطقي یادآورشد: امسال دانشكده پرستاري در شهر بستان راه‌اندازي شد كه مهم‌ترين هدف آن پرورش كادر پرستاري در منطقه است. انتظار داريم كه در دانشگاه صنعتي شهداي هويزه نیز از ظرفيت بومي شهرستان از نظر علمي و دانشجويي بهره‌مند شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار