تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۸۴۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول برپا شد
نمایشگاه هوایی راهیان نور در نخستین روز بهار و آغاز سال نو برای بازدید راهیان نور و مسافران نوروزی در پایگاه چهارم شکاری دزفول گشایش یافت.

نمایشگاه هوایی راهیان نور که آیین افتتاح آن 28 اسفند با حضور رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی در پایگاه چهارم شکاری دزفول برگزار شده بود ، روز شنبه برای بازدید راهیان نور و مسافران نوروزی آماده شد.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت:خلبانان و پرسنل نیروی هوایی با برپایی نمایشگاه هوایی راهیان نور ، توان و اقتدار نظامی خود را برای کاروان های راهیان نور به نمایش گذاشته تا نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا شود.

امیر سرتیپ دوم خلبان سیدحمید آشنا افزود:دوازدهمین نمایشگاه هوایی راهیان نور در حالی در این پایگاه برپا می شود که این نمایشگاه در سالهای گذشته با استقبال کم نظیر کاروان های راهیان نور سراسر کشور مواجه گردید.

وی گفت:در این نمایشگاه توان رزمی دفاعی نیروی هوایی از جمله جنگنده های تیز پرواز و ترابری این پایگاه به نمایش گذاشته شده است.

انجام پروازهای نمایشی توسط عقابان تیزپرواز نیروی هوایی بخش دیگری از برنامه های این نمایشگاه است.

این نمایشگاه همه ساله با استقبال گسترده کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی روبرو می شود.

دیدار از این نمایشگاه تا 11 فروردین 1394 برای عموم آزاد است.

پایگاه چهارم شکاری دزفول به عنوان پایگاه مقدم هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس مقاومت جانانه ای داشته و خلبانان دلیر این پایگاه نیز رشادت غیرقابل توصیفی در دفاع از حریم هوایی و زمینی میهن اسلامی از خود نشان دادند.

در ایام تعطیلات نوروز پارسال افزون بر 150 هزار نفر از نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول دیدن کردند.

نمایشگاه هوایی راهیان نور از جمله جاذبه های گردشگری جنگ در استان خوزستان می باشد که همه ساله مورد استقبال گسترده کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی قرار می گیرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار