تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۸۴۹۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«مثل مجسمه» مهدی یراحی بهار ۹۴ منتشر می‌شود
مهدی یراحی عنوان «مثل مجسمه» را برای آلبوم جدیدش برگزیده است آلبومی که قرار بود تا پایان زمستان 93 به بازار عرضه شود اما این تاریخ به بهار 94 و احتمال زیاد اردیبهشت ماه موکول شد.

این خواننده طی ماه‌های اخیر بابت آلبوم و فعالیت‌های آینده‌اش رویه سکوت را در پیش گرفت و فقط چند عکس از روند تولید اثر جدیدش را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت. او حتی در برنامه‌های تحویل سال تلویزیون هم حضور پیدا نکرد تا شایعات پیرامون این اثر قوت بگیرد.

اما 12 قطعه برای آلبوم «مثل مجسمه» قطعی شده که همگی کارهای جدید هستند و تاکنون شنیده نشده‌اند. مهدی یراحی، امیرعلی بهادری، معین راهبر، آرش فتحی و رستاک حلاجآهنگسازان این مجموعه هستند. هومن نامداری، کوشان حداد، آرون حسینی، معین راهبر و سعید زمانی هم وظیفه تنظیم قطعات را بر عهده داشته‌اند.

به نوشته موسیقی ما: يكى از تفاوت‌هاى «مثل مجسمه» با آلبوم‌هاى قبلی یراحی كاهش سن مخاطب است. اما اين موزيسين در عين حفظ چارچوب‌هاى فكرى خود مخاطب را با فرمى تقريبا مشخص و سبكى يك دست‌تر روبه‌رو مى‌سازد. به عبارت دیگر او در اين آلبوم سعى داشته به نوعى ثبات در سیاق موسيقى‌اش دست يابد.

یراحی پس از انتشار 2 آلبوم «منو رها کن» و «امپراطور» تور کنسرت‌های خود از تابستان 92 آغاز کرد و آخرین حضورش روی استیج تهران به اردیبهشت سال گذشته بازمی‌گردد. او در ادامه فقط چند اجرا در شهرهای مختلف از جمله زادگاهش، اهواز، داشت و بیشتر زمان خود را برای پیگیری روند تولید آلبوم جدیدش صرف کرد.

آلبوم «امپراطور» مهدی یراحی سال گذشته و در دومین جشن سالانه موسیقی ما تندیس بهترین آلبوم پاپ در بخش کارشناسی را دریافت کرد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: مهدی یراحی
:
:
:
آخرین اخبار