تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۸۴۹۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بندر ماهشهر خبر داد:
آغاز عملیات اجرایی پروژه جاده ماهشهر به هندیجان از 15 فروردین
فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از آغاز عملیات اجرایی پروژه جاده این شهرستان به هندیجان از 15 فروردین خبر داد.

منصور قمر امروز با ابراز نگرانی از وضعیت فعلی جاده این شهرستان به هندیجان اظهار کرد: جاده بندر ماهشهر به هندیجان یکی از دغدغه‌های مردم شریف شهرستان بندر ماهشهر بوده و بنده از ابتدای مسئولیت این نگرانی به جای آنان را در اولویت کاری خود قرار دادم.

وی با اشاره به قدمت طولانی این پروژه افزود: پروژه احداث باند دوم جاده بندر ماهشهر به هندیجان بیش از 10 سال است که با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده و تاکنون تکمیل نشده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به اینکه این پروژه جزو پروژه‌های ملی بوده، عنوان کرد: پروژه جاده بندر ماهشهر به هندیجان از جمله پروژه‌های ملی است و اعتبار آن از سوی وزارتخانه تأمین می‌شود و این امر مستلزم پیگیری‌های استانی و ملی است.

قمر عملیات اجرایی پروژه جاده بندر ماهشهر به هندیجان را دارای دو بخش دانست و گفت: پروژه جاده بندر ماهشهر به هندیجان تا کیلومتر 30 جزو تعهد شهرستان بندر ماهشهر بوده و مابقی آن از تعهدات شهرستان هندیجان است که تاکنون 11 کیلومتر از تعهد شهرستان آسفالت‌ریزی شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

فرماندار بندر ماهشهر با تشکر از اهتمام استاندار خوزستان و پیگیری‌های مکرر وی اظهار کرد: پروژه جاده بندر ماهشهر به هندیجان ازجمله مواردی است که استاندار بر آن تاکید داشته و به همین دلیل جلسات متعددی در سطح استان و شهرستان برگزار شده که جا دارد از زحمات استاندار تشکر کنم.

قمر در پایان خاطرنشان کرد: بدنبال پیگیری‌ها و مذاکرات صورت گرفته با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل مربوطه در سطح استان به زودی و از 15 فروردین عملیات اجرایی پروژه جاده بندر ماهشهر به هندیجان آغاز خواهد شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبادب
|
United States of America
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
جاده تا دو سال دوام نمی اورد
:
:
:
آخرین اخبار