تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۸۴۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اظهار نظر پیروانی درباره بازی با فولاد
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی آینده تیم ما مقابل تیم فولاد مسابقه راحتی نیست و از هم اکنون نمی توان در خصوص کسب پیروزی در این دیدار اظهار نظر کرد.

غلامحسین پیروانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: پیروانیها می‌آیند و می روند و در نهایت این تیم فوتبال صنعت نفت است که می ماند به همین دلیل باید فرصت داد تا تیمی آینده دار که بتواند برای چند سال فوتبال این شهر را بیمه کند بسازیم.
وی تصریح کرد: در زمان تعطیلات به وجود آمده دو بازی تدارکاتی انجام دادیم و با شناسایی نقاط ضعف و قدرت آماده بازی با فولاد خوزستان هستیم.

پیروانی تصریح کرد: ما در این فصل 12 بازیکن از رده سنی امید و جوانان به لیست بزرگسالان اضافه کردیم و برنامه ای داریم که از آنها در طول مسابقات استفاده کنیم تا صنعت نفت بتواند همچون گذشته بازیکن صادر کند.

سرمربی صنعت نفت در خصوص اینکه تیم در این مدت بازیهای زیبایی از خود نشان نداده است، تصریح کرد: مطمئن باشید به مرور زمان بازیهای خیلی بهتر و زیباتری از ما خواهید دید در حالیکه امروزه در فوتبال ما تیمها نه بازی زیبا بلکه به دنبال امتیاز هستند.

وی در خصوص بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: بازی با فولاد بازی ساده ای نیست و ما نباید فکر کنیم چون فولاد چهار گل از استقلال خورده پس ما حتما برنده هستیم در صورتی که اگر موقعیتهای فولاد در آن بازی به گل تبدیل شده بود احتمالا نتیجه آن چهار بر چهار مساوی میشد.

دیدار تیمهای هم استانی فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان ساعت 20 روز جمعه هجدهم شهریورماه در ورزشگاه تختی آبادان انجام می شود.
:
:
:
آخرین اخبار