تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۸۵۰۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی جزایری:
عاملان جنایت خونین حمیدیه هرچه زودتر شناسایی و مجازات شوند
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر شناسایی و مجازات هرچه سریع‌تر عاملان جنایت خونین حمیدیه و شهادت سه مأمور نیروی انتظامی تأکید کرد.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: گروه‌های تروریستی در برخی کشورهای منطقه در حمایت از منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا دست به جنایت‌های فجیع و اقدام‌های وحشیانه می‌زنند.

وی با محکومیت اقدام‌های گروه‌های تروریستی وهابی و تکفیری در این کشورها، افزود: این‌ها میلیون‌ها جلد کتاب ضد امام خمینی (ره) چاپ و در جهان توزیع کرده‌اند و اهانتی نمانده که به ملت ایران و مردم انقلابی نکرده باشند.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: آنها در یمن به صورت بسیار رذیلانه و وحشیانه تجاوز نظامی کردند و در نتیجه صدها نفر کشته شدند که ده‌ها نفر آن کودک و حتی طفل شیرخواره بودند.

آیت‌الله موسوی جزایری متذکر شد: آل‌سعود مسجدالحرام را در اختیار وهابیون قرار داده که اینها به ائمه اطهار (ع) و تشیع اهانت کنند.

وی در ادامه با اشاره به شهادت سه نفر از مأموران نیروی انتظامی در پارک گمبوعه حمیدیه، اظهار کرد: دست‌های پلیدی از آستین‌های ناپاک مأمورانی که از تمام راحتی و تفریحات و خانواده خود صرف نظر کرده و شبانه‌روز در حال پاسداری و حفظ امنیت مردم بودند به رگبار بستند و تعدادی از آنان را به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، افزود: این افراد با الهام از وهابیت خبیث، جیش بنی‌امیه و سپاهیان یزید دست به چنین کاری زده‌اند، مرگ هم بر این عناصر کم است و امید می‌رود پرونده آنها و اربابانشان هر چه زودتر بسته شود، عاملان این حادثه مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و باید برای شناسایی و مجازات آنها تمام امکانات به کار گرفته شود.

آیت‌الله موسوی جزایری در فراز دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار کرد: باید سوءظن‌ها و خیانت‌ها را کنار گذاشت و همدلی و همزبانی واقعی داشت، با کسانی که از خط قرمزها عبور کرده‌اند کاری نداریم و آنهایی که از این خط قرمزها عبور نکرده‌اند خودی هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار