تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۸۵۰۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیست و چهارم لیگ برتر
پیروزی فولاد برابر استقلال تهران / فولاد به جمع مدعیان بازگشت
دیدار تیم‌های فولاد و استقلال از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری 2 بر یک تیم اهوازی به پایان رسید
استادیوم الغدیر اهواز - جمعه 14 فروردین 94 – ساعت 18:55

فولاد خوزستان 2 – استقلال تهران 1

گل: اسماعیل شریفات (70) و ماتیاس چاگو (83) - غلامرضا عنایتی (13)
داور: محسن ترکی

کمک داوران: رضا سخندان و سعید قاسمی

اخطار: ماتیاس چاگو و یوسف وکیا (فولاد) – محمدرضا خرسندنیا، هاشم بیک زاده و امید ابراهیمی (استقلال)

تماشاگر: 25 هزار نفر

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی (26- امید خالدی)، لئونارد مساریچ، بهمن کامل، یوسف وکیا، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و محمد قاضی.
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

استقلال تهران: محسن فروزان، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، یعقوب کریمی، هاشم بیک زاده، محمدرضا خرسندنیا (46- میلاد نوری)، امید ابراهیمی، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی (88- محسن کریمی)، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی.
سرمربی: امیر قلعه نویی

خلاصه بازی:
بازی ناهماهنگ فولاد در 15 دقیقه ابتدایی کار دست این تیم داد.
فولاد خوزستان بر خلاف انتظار بازی را خوب شروع نکرد و این تیم مهمان بود که در 15 دقیقه ابتدایی نیمه اول بر بازی تسلط داشت. یک دقیقه پس از آن که فرصت گلزنی فولاد با خروج محسن فروزان بی اثر ماند، تیم استقلال روی اشتباه خط دفاعی و دروازه بان فولاد به کل رسید.

گل عنایتی باعث شد تا فولاد دست از بازی احتیاط آمیز بردارد و حضور بازیکنان سرخ پوش در نیمه زمین استقلال از دقیقه 15 به بعد بیشتر شود. حملات فولاد که اغلب در پی یک-دو کردن های کوتاه مثلث شریفات، چاگو و مسلمان پایه گذاری می شد، با تجمع بازیکنان آبی پوش در پشت محوطه این تیم راهی به دروازه استقلال پیدا نمی کرد و در سوی مقابل ضدحملات خطرناک آبی پوشان توسط خط دفاعی و دروازه بان استقلال دفع می شد.

تیم اهوازی نیمه دوم را متفاوت آغاز کرد و از ابتدای این نیمه دست به بازی تهاجمی زد تا نتیجه نیمه اول را جبران کند.

کنار گذاشتن بازی احتیاط آمیز و روی آوردن به فوتبال ناب خوزستانی باعث شد هواداران فولاد پس از مدت ها شاهد یک بازی زیبا از این تیم باشند و این نمایش قابل قبول با دو گل همراه شد تا فولاد خوزستان با برتری دو بر یک مقابل استقلال به جمع مدعیان قهرمانی بازگردد.
اسماعیل شریفات ابتدا یک گل زد و سپس یک پاس گل داد تا اندوخته های استقلال در عرض چند دقیقه از بین برود و فریادهای شادی هواداران فولاد در استادیوم الغدیر طنین انداز شود.

شرح گل ها:

0-1 (استقلال): امید ابراهیمی توپ را از روی یک ضربه ایستگاهی ارسال کرد، هاشم بیگ زاده که بدون مراقب درون محوطه جریمه فولاد حضور داشت با سر به توپ ضربه زد و پس از دفع ناقص علیرضا سلیمی، توپ جلوی پای عنایتی افتاد تا از فاصله دو قدمی دروازه میزبان را باز کند.

1-1 (فولاد): ارسال محسن مسلمان از روی یک ضربه شروع مجدد با ضربه سر زیبای اسماعیل شریفات همراه شد تا تور دروازه استقلال به نشانه گل تساوی فولاد به لرزه در بیاید.

1-2 (فولاد): اسماعیل شریفات توپ را از هاشم بیگزاده قاپید و آن را به ماتیاس چاگو سپرد تا هافبک آفریقایی فولاد با ضربه ای مجکم و زمینی گل دوم فولاد را به تور دروازه استقلال بدوزد.

مرجع / خوزستان اسپورت
:
:
:
آخرین اخبار