تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۸۵۰۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه های دیدار فولاد خوزستان - استقلال تهران
در جریان بازی فولاد و استقلال تهران امیر قلعه نویی دچار مصدومیت جزیی شد.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران که امروز با برتری 2 بر یک فولاد به پایان رسید همراه با حاشیه هایی بود که در زیر می خوانید:

*پیش از آغاز این بازی دو نفر در فاصله 200 متری گیشه های بلیت فروشی ورزشگاه غدیر اهواز در شرایطی که هر کدام 30 تا 40 قطعه بلیت در دست داشتند، بلیت 5 هزارتومانی را به قیمت 2 هزارتومان می فروختند و این در حالی بود که کسی با آن ها برخوردی نداشت.

*تمام لیدرهای تیم فولاد در این دیدار لباس جدید شماره 12 را به تن داشتند و پرچم های تیم فولاد را در میان برخی هواداران به صورت رایگان توزیع می کردند.

*پیش از آغاز بازی محمد قاضی در همان ابتدای ورود به زمین برای گرم کردن، به سمت بازیکنان و کادر فنی استقلال رفت و با آن ها خوش و بش کرد.

*برعکس دیدار تیم های فولاد و الهلال عربستان که صدا و سیما با 14 دوربین بازی را پوشش داد، این دیدار را با سه دوربین تحت پوشش قرار داد.

*هواداران فولاد در ضلع غربی ورزشگاه یک بنر شش متری که عکس تمام بازیکنان سرباز فولاد روی آن نقش بسته بود با خود آورده بودند.

*پیش از آغاز این دیدار قلعه نویی به سمت اسکوچیچ و نیمکت ذخیره های فولاد رفت و با آن ها خوش و بش کرد. همچنین مسلمان، قاضی، بدرلو و شریفات از تیم فولاد به سمت نیمکت ذخیره های استقلال رفتند و به آن ها خیرمقدم گفتند.

*پرچم های برزیل و ایران نیز در این دیدار در دست هواداران فولاد قرار گرفته بود.

*پیش از ورود دو تیم فولاد و استقلال یک بنر به مناسبت وفات ام‎البنین و سالروز تکریم مادران و همسران شهدا وارد زمین شد.

*همچنین پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت دو خبرنگار ورزشی در سانحه هواپیمایی، در ورزشگاه حاکم شد.

*ترکی داور این دیدار زمانی که وارد زمین شد متوجه شد که اسپری خود را به زمین نیاورده است و به دنبال فرصتی بود که به کنار زمین برود و اسپری را از داور چهارم بگیرد و زمانی که استقلالی ها در دقیقه 13 به گل رسیدند این فرصت نصیب او شد تا اسپری را از داور چهارم دریافت کند.

*شهاب کرمی و سروش رفیعی از بازیکنان سرباز فولاد، کورش بختیاری زاده کمک مربی اسکوچیچ و نانگ بازیکن فولاد در بین تماشاگران، نظاره گر بازی بودند.

*نیمه اول این دیدار با حساب یک بر صفر به سود آبی پوشان تهرانی به پایان رسید و پس از به صدا در آمدن سوت این نیمه، امیر قلعه نویی با حالت اعتراض شدید به سمت رضا سخندان کمک داور اول بازی رفت و حتی زمانی که سخندان از او جدا شد و به سمت ترکی رفت بازهم قلعه نویی به سمت آن ها رفت. اسکوچیچ نیز که در طول بازی چند بار به نحوه قضاوت ترکی اعتراض داشت، در پایان نیمه اول به سمت او رفت تا اعتراض خود را نشان دهد.

*در دقیقه 69 زمانی که فولاد توسط شریفات به گل تساوی دست یافت، اسکوچیچ شادی عجیبی از خود نشان داد و به سمت هواداران تیمش رفت و ورزشگاه نیز به شدت فولاد را تشویق کرد.

*در دقیقه 82 پس از گلزنی چاگو و پیش افتادن فولاد، بازهم اسکوچیچ با شادی عجیب خود به سمت هواداران فولاد رفت.

*در حین بازی در صحنه ای استوک های فخرالدینی به پای قلعه نویی که کنار زمین ایستاده بود، برخورد کرد و باعث مصدومیت جزیی سرمربی استقلال شد.

*در پایان این بازی که با حساب 2 بر یک به سود فولاد به اتمام رسید، جشن و پایکوبی بازیکنان و کادرفنی فولاد به رهبری اسکوچیچ تمام تماشاگران را تحت تاثیر قرار داد که به نوبه خود دیدنی بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار