تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۸۵۰۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیب جمعه دزفول:
تیم مذاکره کننده هسته ای از دستاوردهای نظام دفاع کرد
امام جمعه موقت دزفول گفت:تیم مذاکره کننده هسته ای به لطف و پشتوانه الهی و حمایت های مقام معظم رهبری در مذاکرات حضور یافت و از دستاوردهای نظام به خوبی دفاع کرد.

حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در آیین نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی (ع) ضمن تقدیر از تلاش نفس گیر و کمر شکن هیات ایرانی در مذاکرات هسته ای افزود: غربی ها در مذاکرات تلاش کردند کل برنامه هستی ایران را از بین ببرند که موفق نشدند.

وی گفت:غرب تلاش کرد مذاکرات را در شش قطعنامه تنظیم کند اما موفق نشد.

خطیب جمعه دزفول با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات به جهان ثابت کرد برای احقاق حق ملت ثابت قدم بوده و اهل مذاکره است اظهار کرد:ایران اسلامی نشان داد به اخلاق سیاسی اسلامی پایبند است و عهد شکنی نمی کند.

حجت الاسلام بیگدلی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این مذاکرات درس اصول سیاسی به تمام اندیشمندان عالم داد.

وی در ادامه به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت باید حفظ نظام و ولایتمداری در اولویت باشد.

خطیب جمعه دزفول همچنین بر ارجح دانستن مصالح نظام بر منافع شخصی تاکید کرد و گفت: در سال گذشته ضربات زیادی در این زمینه به کشور وارد شد.

حجت الاسلام بیگدلی همچنین با محکوم کردن تجاوز نظامی عربستان به کشور یمن اظهار کرد:مردم یمن انقلاب کردند و در مقابل رژیم حاکم ایستادند اما عربستان به جای حمایت از مردم یمن به آنان حمله کرد.

وی گفت: حمله عربستان به یمن مانند تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطین می باشد که محکوم به شکست است.

امام جمعه موقت دزفول در ادامه با تسلیت 13 جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین گفت:حضرت ام البنین در تربیت فرزندانش سعی فراوان کرد و فرزندانی شجاع ، ولایتمدار و با ادب تربیت کرد که باید الگوی مادران و همسران شهدا باشد.

وی همچنین روز جهانی کتاب کودک را گرامی داشت و افزود:کتاب نقش تاثیر گذاری بر رشد و تکامل کودک و بهبود وضعیت فرهنگی جامعه دارد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: مذاکرات هسته ای
:
:
:
آخرین اخبار