تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۸۵۱۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک :
فاز سوم تقاطع غیر هم‌سطح بسیج اندیمشک عملیاتی می‌شود
فرماندار اندیمشک گفت: ساخت فاز سوم طرح تقاطع غیر هم‌سطح بسیج اندیمشک عملیاتی می‌شود.

حمیدرضا گودرزی اظهار داشت: فاز سوم طرح تقاطع غیر هم‌سطح بسیج شامل پل طبقه سوم این تقاطع است که می‌تواند در اصلاح مشکلات ترافیکی محور اندیمشک - اهواز و اندیمشک - دزفول بسیار موثر باشد و بتواند حمل و نقل در ورودی‌های شهرستان را به نحو مطلوب تری فراهم نماید.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: فاز اول و دوم این طرح شامل زیر گذر محور اندیمشک - اهواز و پل هم سطح محور اندیمشک - اهواز پیش از این در اسفندماه سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: عملیات نصب و ساخت ستون‌های پل طبقه سوم آغاز می‌شود و پیش بینی می‌شود در امسال با تخصیص اعتبارات لازم با سرعت بیشتری اجرایی شود.

فرماندار اندیمشک گفت: کل اعتبارات تخصیص یافته به این طرح 110 میلیارد ریال است که در سه مرحله مورد بهره برداری کامل قرار می‌گیرد.

وی افزود: این طرح از منابع ملی و توسط وزارت راه شهرسازی احداث و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار اندیمشک ابراز داشت: اجرای این طرح با توجه به اینکه محل عبور چهار محور ورودی اندیمشک، اندیمشک - خرم آباد، اندیمشک - اهواز، اندیمشک - دزفول است نقشی مهم در ارتباط برون شهری دارد و امید است در کمترین زمان ممکن تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی گفت: طرح ساخت تقاطع غیر هم سطح بسیج اندیمشک به عنوان یک طرح بی‌نظیر در حوزه راه و شهرسازی استان از اواسط سال 1390 عملیاتی شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار