تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۸۵۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفیعی:
تجهیزات خنک کننده مدارس خرمشهر فرسوده است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر از فرسوده بودن بخش عمده ای از تجهیزات برودتی مدارس این شهرستان خبر داد و خواستار مساعدت منطقه آزاد اروند در این خصوص شد.

مهدی رفیعی دهکردی عنوان کرد: با توجه به فرسایش بخش قابل توجهی از امکانات خنک کننده مدارس شهرستان خرمشهر از منطقه آزاد درخواست تامین وسایل برودتی (کولر) و همچنین مساعدت در زمینه تامین هزینه سرویس و برق مصرفی را داریم.

وی به تعدادی دستگاه کولر که قرار است تحویل آموزش و پرورش خرمشهر شود نیز اشاره کرد و گفت: مقرر شده است که از سوی منطقه آزاد اروند بیش از سیصد دستگاه کولر به آموزش و پرورش تحویل داده شود که هم اکنون به گمرک خرمشهر وارد شده اند و انتظار داریم به دلیل نزدیک شدن به فصل گرما هر چه سریعتر این تجهیزات برای نصب در مدارس به اداره آموزش و پرورش تحویل داده شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر در بخش دیگری از گفتگو با توصیه به مدیران مدارس در تقویت بنیه علمی دانش آموزان گفت: مدیران مدارس برنامه تقویت بنیه علمی دانش آموزان نیازمند به خدمات مکمل آموزشی و پرورشی را در دستور کار قرار دهند و از هم اکنون رعایت تقویم آموزشی را با محوریت جلوگیری از تعطیلی غیر مجاز کلاس های درس تا زمان شروع رسمی امتحانات به همکاران، اولیا و دانش آموزان یادآور شوند.

رفیعی تصریح کرد: از آنجا که بخش عمده ای از سال تحصیلی را پشت سر گذاشته ایم و مدت محدود کمتر از دو ماه را در پیش رو داریم امیدواریم تا مدیران مدارس، معلمان، دانش آموزان و اولیا برنامه ریزی مناسبی را به منظور بهره گیری مفید از زمان باقیمانده به عمل آورند.

وی در پایان گفت: امید است در پرتو همفکری، همدلی و همراهی همه عوامل دست اندرکار ارتقا آموزش و پرورش منطقه را بيش از پیش شاهد باشیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار