تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۸۵۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مكوندي: هنوز به ماندن تيم​مان در ليگ اميدوارم
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با بیان این‌که هنوز به ماندن تیم‌مان در لیگ برتر امیدوارم، گفت:‌ باتوجه به تلاش و نوع فوتبال بازیکنانم، امیدوارم نتایج به صورتی رقم بخورد که در لیگ بمانیم.

بهروز مكوندي در ابتدا درباره ديدار روز گذشته تيمش مقابل نفت تهران، اظهاركرد: بازي خوبي مقابل نفت تهران انجام داديم؛ در نيمه اول سه موقعيت گلزني داشتيم كه يکي از اين موقعيت​ها از فاصله دور به تيرك دروازه حريف خورد. فكر مي​كنم در اين نيمه تيم ما عملا صاحب توپ و ميدان بود.

وي افزود: ما در زمين حريف و مقابل يكي از بهترين تيم​هاي ايران كه صدرنشين ليگ و فيناليست جام حذفي است، بازي كرديم و بايد بگويم خود حريف هم انتظار اين‌كه ما اين چنين مقابل آن​ها بازي كنيم و صاحب توپ و ميدان باشيم را نداشت. به هر حال ما در نيمه اول متاسفانه نتوانستيم به گل برسيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان نيمه دوم اين ديدار را متعادل ارزيابي كرد و گفت: تيم ما در اين نيمه نيز دو موقعيت خوب ديگر هم داشت. حريف نيز در مجموعِ تمام بازي يكي دو موقعيت گلزني داشت و بايد بگويم موقعيت​هاي ما از تيم حريف خيلي بيشتر بود. متاسفانه تيم ما در دقيقه 80 و اندي بر اثر اشتباه محرز داور و خطايي كه توسط كمك​داور در نقطه كرنر به سود حريف گرفته شد‏، گل خورد.

وي ادامه‌داد: تیم ما در ادامه‏ در پايان این مسابقه صاحب يك موقعيت در محوطه جريمه شد كه ضربه پنالتي بود ولی داور نه تنها پنالتي نگرفت، بلكه به بازيكن ما به نشانه تمارض كارت زرد نشان داد. من نمي‌خواهم بگويم همه​اش داور مقصر بوده است ولي احساس مي​كنم اشتباه داوري صد درصد در بازي ما تاثيرگذار بود و اميدوارم طي مسابقات آينده داوران دقت بيشتري داشته باشند و اشتباهات​شان به صورتي نباشد كه در سرنوشت تيم‌ها تاثيرگذار باشد و خدايي نكرده باعث سقوط يك تيم نشود.

مكوندي در پاسخ به اين سوال كه با اين سه امتيازی كه از دست داديد و با توجه به اين‌كه شش هفته ديگر به پايان لیگ باقی ‌مانده است، شرايط تيم​تان براي ماندن در ليگ سخت​تر شده است، نظرتان در اين خصوص چيست؟ گفت: قطعا به اين صورت است و هر چقدر جلوتر مي​رويم، مسابقات سخت​تر مي​شود و تيم​ها با شرايط سخت​تري رو در روي يكديگر قرار مي​گيرند و به همين خاطر است كه مي​گويم داوران بايد دقت بيشتري داشته باشند و اعتقاد من اين است كه اگر قرار است تيم ما به دسته پايين​تر سقوط كند، بهتر است با اشتباهات و ضعف خودمان سقوط كند نه اين‌كه اشتباهات ديگران باعث سقوط​‌مان شود.

وي در پاسخ به پرسش ديگري كه با توجه به شرايطي كه در حال حاضر داريد، پيش​بيني‌‌تان از ماندن نفت در ليگ برتر چيست؟ عنوان‌كرد: من هنوز هم به ماندن تيم​مان در ليگ اميدوارم. تيم ما سه بازي خانگي دارد كه دو ديدارمان برابر رقباي انتهايي جدول يعني مقابل استقلال خوزستان و راه​آهن است كه هر دو بازي براي ما شش امتيازي هستند و مي​توانند در سقوط يا ماندن ما در ليگ تاثيرگذار باشند. به هر حال باتوجه به تلاش و نوع فوتبال بازیکنانم امیدوارم نتایج به صورتی رقم بخورد که در لیگ بمانیم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان خاطرنشان‌كرد: تيم ما در اين فصل در تمام بازي​ها خوب بازي كرده است ولي متاسفانه يك تمام‌كننده تمام عيار نداشته​ايم و پس از دست دادن كارلوس نيز مشكلات​مان در اين زمينه بيشتر شده است. او به برزيل رفته و برنگشته است. البته باشگاه شكايتي از او داشته است ولی هنوز نتيجه خاصي حاصل نشده است. اين بازيكن براي تيمي مانند ما تاثيرگذار بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار