تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۸۵۲۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمدید مهلت ارایه اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده زمستان 93 تا پایان فروردين
خوزنیوز: مدير کل امور مالياتي خوزستان گفت: مهلت ارایه اظهار نامه ماليات بر ارزش افزوده دوره زمستان سال گذشته تا 31 فروردين ماه امسال تمديد شده است.

به گزارش خوزنیوز؛ محسن کاوياني خطاب به شهروندان استانی اظهارکرد: دولت ها براي انجام وظايف و اجراي تعهدات خود نيازمند منابع مالي هستند و استقلال و قدرت جامعه به استقلال سياسي و مالي نظام حاکم بر آن، وابسته است.

وي شفاف سازي دولت در زمینه چگونگي مصرف درآمدهاي مالياتي را از جمله راهکارهاي موثر در کاهش فرارهای مالياتي عنوان و خاطرنشان کرد: موديان مالياتي که اظهار نامه ماليات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال 93 را تا پایان ماه جاری ارایه کنند، مي توانند در صورت درخواست کتبي، از بخشودگي جرايم عدم ارایه اظهارنامه و تاخير در پرداخت ماليات و عوارض این دوره بهره مند شوند.

کاویانی تصریح کرد: بر اين اساس، موديان ماليات بر ارزش افزوده مي‌توانند با مراجعه به سامانه اينترنتي WWW.EVAT.IR اطلاعات تکميلي در اين زمینه را دريافت و نسبت به ثبت اظهارنامه خود اقدام کنند.

مدير کل امور مالياتي خوزستان گفت: شهروندان استاني مي توانند آخرين اخبار، اطلاعيه‌هاي مهم، بخشنامه و دستورالعمل هاي مالياتي را از پایگاه اینترنتی به نشانی WWW.TAX.GOV.IR دريافت و همچنین انتقادات و پيشنهادهای خود را به سامانه پيامکي 300072287 ارسال کنند و یا با شماره تلفن 33337755 تماس بگیرند.
:
:
:
آخرین اخبار