تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۸۵۲۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سرگیری اعزام کاروان‌های عمره
مديركل حج و زيارت خوزستان خبر داد: پس از اعلام لغو اعزام‌های عمره در ايام نوروز به دلیل مشکلات صدور ویزا و وقفه پیش آمده، اکنون صدور ويزا از سوی عربستان سعودي مجددا از سر گرفته شده است.

ناصر حويزاوي اظهار كرد: از سال گذشته به دليل صادر نشدن ويزاي عمره از سوي عربستان سعودي، تعدادي از پروازها به عمره لغو شد اما با حل برخي مشكلات، صدور ويزا از سر گرفته شد و در اعزام كاروان​ها از 12 فروردين ماه تا كنون با مشكلي روبه‌رو نبوده‌ايم.

وي ادامه داد: در مرحله دوم اعزام عمره كه از 20 اسفندماه 93 آغاز شده بود به دليل مشكلات عنوان شده، يك پرواز از استان خوزستان در تاريخ 23 اسفندماه لغو شد اما در تاريخ يكم فروردين ماه الي 10 فروردين ماه لغو اعزام به عمره به صورت سراسري در كشور صورت گرفت.

مديركل حج و زيارت خوزستان گفت: كاروان​هايي كه سفر آن​ها لغو شد، براي اعزام در سال جاری در اولويت هستند اما چنانچه مايل باشند در ايام نوروز به عمره مشرف شوند، در برنامه اعزام نوروز 95 در اولويت قرار مي‌گيرند.

حويزاوي افزود: حركت كاروان​هاي عمره تا 22 خردادماه به همه شركت​هاي مجاز حج و زيارت ابلاغ شده است. كاروان​هايي كه سفرشان در ايام گذشته لغو شده، مي​توانند به شركت​هايي كه در آن​ها ثبت​نام كرده​اند، مراجعه و براي نام​نويسي در كاروان​هاي جديد اقدام كنند.

مديركل حج و زيارت خوزستان گفت: اعزام به عمره در اين مرحله تا اولويت 400 اعلام شده است كه احتمال افزايش اولويت​ها وجود دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار