تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۸۵۲۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیدی:
مدیران باوی غیبت خود را به اطلاع فرمانداری برسانند
فرماندار شهرستان باوی گفت: مدیران این شهرستان عدم حضور و غیبت خود در محل کار به علت ماموریت یا مرخصی را به اطلاع فرمانداری برسانند.

حیدر سیدی شامگاه یکشنبه در شورای اداری شهرستان باوی اظهار کرد: مدیرانی که در این جلسه حضور دارند باید بدانند که امسال مقام معظم رهبری، وظیفه ای مشخص به آنها سپرده اند که باید در راستای محقق ساختن آن از جان مایه بگذارند.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامیدند و مدیران به عنوان نماینده دولت در مجموعه ای که در راس آن هستند باید در راستای تحقق این شعار تلاش فراوانی انجام دهند.

سیدی عنوان کرد: امسال مدیران شهرستان باوی باید بیش از گذشته در راستای تحقق اهداف خدمت رسانی به مردم تلاش کنند و با کوشش بیشتری به درخواست های مردم توجه و در راستای حل آن اقدام کنند.

فرماندار باوی با بیان اینکه طبق تاکید استاندار خوزستان باید هر مدیری که به ماموریت یا مرخصی برود، فرماندار را در جریان عدم حضور خود قرار دهد، عنوان کرد: ما نیز از مدیران شهرستان انتظار داریم، عدم حضور در محل خدمت را فورا به فرمانداری اطلاع دهند و یک نفر به عنوان جانشین به فرمانداری معرفی کنند تا ما بدانیم فعالیت های آن بخش را از چه طریقی پیگیری کنیم.

سیدی در خصوص مسکن مهر شیبان نیز اظهار کرد: ۸۸۰ واحد در دو فاز که فاز اول تعداد ۴۴۰ واحد است به اتمام رسیده و انشعابات آب و برق و گاز آن انجام شده و تعداد ۲۰ خانوار ساکن هستند. معضل زیرسازی و آسفالت معابر و روشنایی معابر نیز از مشکلات مهم این طرح است که باید در اسرع وقت به این موضوعات رسیدگی شود. همچنین برنامه ریزی برای احداث فاز دوم مسکن مهر شیبان در حال بررسی است.

وی بر اهمیت راه اندازی تصفیه خانه شهر ویس که می تواند خیلی از مشکلات آب شرب شهری این منطقه را مرتفع کند تاکید کرد و گفت: متاسفانه مردم برای تهیه آب شرب خود با مشکل مواجه هستند که ما انتظار داریم مدیران در این خصوص نگاه ویژه ای به مردم ساکن در این منطقه داشته باشند.

سیدی همچنین با اشاره به انتصاب فرمانده جدید سپاه ناحیه باوی عنوان کرد: تقویت بسیج و سپاه تقویت اسلام است هر وقت مردم بسیج را از خود بدانند این یک ارزش است و اگر چیزی متعلق به مردم باشد قدر آن را می دانند.

وی افزود: هر کجا نظام نیاز داشته باشد بسیج حاضر بوده و به رفع مشکلات کمک کرده است بسیج افتخار این نظام است و اگر می خواهیم به نظام اسلامی آسیبی وارد نشود باید بسیج را تقویت کنیم.

در این مراسم سروان سید معاد موسوی به عنوان فرمانده جدید ناحیه سپاه باوی معرفی و از زحمات سرهنگ عادل ساری فرمانده سابق این ناحیه تقدیر به عمل آمد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار