تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۸۵۲۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دشت آزادگان اعلام کرد:
بازدید روزانه ۳ هزار خودروی شخصی از مناطق عملیاتی دشت آزادگان
فرماندار دشت آزادگان گفت: با توجه آمار به دست آمده روزانه بیش از ۳ هزار خودروی مسافران نوروزی وارد مناطق عملیاتی دفاع مقدس در دشت آزادگان می‌شد

عبدالرحیم ناطقی اظهارداشت: در تعطیلات نوروزی امسال روزانه 25 تا 30 هزار نفر از مناطق عملیاتی ودیدنی دشت‌آزادگان بازدید کردند.

وی افزود: با توجه آمار به دست آمده روزانه بیش از 3 هزار خودروی مسافران نوروزی وارد مناطق عملیاتی دفاع مقدس در دشت‌آزادگان می‌شد.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه بیشترین یادمان‌ها در دشت‌آزادگان است، عنوان کرد: یادمان‌های شهید محمدرضا سبحانی، شهید مصطفی چمران، شهید مرتضی آوینی و شهدای چذابه در دشت آزادگان واقع است.

وی درباره تصادفات در جاده‌های دشت آزادگان گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و همکاری‌های فرابخشی انجام شده تصادف در محورهای دشت آزادگان صفر بوده است.

ناطقی درباره محل اسکان مسافران نوروزی و کاروان‌های اردویی راهیان نور در شهرستان سوسنگرد عنوان کرد: بیش از 50 مدرسه و آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی و کاروان‌های اردویی راهیان نور درنظر گرفته شده بوده است.

وی با اشاره به اینکه در ورودی شهر‌ها ایستگاه‌های «مظیف عربی» در نظر گرفته شده بود، بیان کرد: در چادر‌ها وخیمه‌های مستقر شده خدمات به مسافران نوروزی و کاروان‌های اردذویی راهیان نور به صورت سنتی ارائه می‌شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار