تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۸۵۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشگاه آزاد دزفول به مراکز برگزار کننده آزمون های بین المللی پیوست
مدیر مرکز آزمون بین المللی IELTS دانشگاه آزاد اسلامی دزفول از پیوستن این واحد دانشگاهی به مراکز برگزار کننده آزمون های بین المللی آیلتس خبر داد.

عبدالرضا پاژخ روز سه شنبه افزود: از آنجا که داوطلبان بسیاری از جنوب و غرب کشور و برخی کشورهای همجوار برای تحصیل یا مهاجرت نیازمند گذراندن این آزمون بین المللی می باشند، لذا دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به عنوان مرکز برگزار کننده آزمون IELTS به عنوان نخستین نمایندگی آزمون آیلتس در استان خوزستان انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون علاوه بر تهران ، شیراز ، اصفهان ، کرمانشاه و رشت از این پس در دزفول نیز برگزار می شود از داوطلبان داخلی و خارج از کشور خواست برای شرکت در این آزمون به سایت ielts.iauset.com مراجعه نمایند.

پاژخ در خصوص نحوه ثبت نام و شرکت در این آزمون گفت: نحوه ثبت نام و زمان برگزاری آزمون در وب سایت مذکور تشریح شده است.

مدیر مرکز آزمون بین المللی IELTS دانشگاه آزاد اسلامی دزفول با اشاره به اینکه این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود اظهار کرد:این آزمون معیاری برای سنجش دانش زبان انگلیسی افراد مایل به تحصیل ، کار و یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان می باشد.

17 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و در 95 رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول تحصیل می کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به عنوان قطب فنی و مهندسی شمال خوزستان یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی جنوب و غرب کشور می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار