تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۸۵۳۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورکیانی: با برد مقابل پرسپولیس خستگی را از تن همه خارج می‌کنیم
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‌که تیم ‌ما چیزی از پرسپولیس کم ندارد، گفت: قول می‌دهم از این بازی امتیاز بگیریم و خستگی از تن هواداران و زحمت‌کشان تیم در آید.

علی پورکیانی در ابتدا درباره جذب یک هافبک که قرارداد او امروز (سه‌شنبه) در این باشگاه به ثبت رسید، اظهارکرد: حامد محمدی را به عنوان بازیکن آزاد و سهمیه زیر 23 سال جذب کردیم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار تدارکاتی برابر تیم جنوب سوسنگرد، پیش از بازی مقابل پرسپولیس تهران، گفت: امروز (سه شنبه) از ساعت 17در دیداری تدارکاتی در زمین اختصاصی خودمان به مصاف جنوب سوسنگرد می‌رویم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان بیان‌کرد: برای دیدار با پرسپولیس تمرینات خوب و منظمی داشته‌ایم و بازیکنان‌مان قول داده‌اند که سه امتیاز از پرسپولیس بگیرند. قطعا با حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان‌مان در دیدارهای آینده، بازی‌های خوبی به نمایش خواهیم گذاشت.

وی با بیان این‌که حاشیه به تیم‌مان وارد نخواهد شد، خاطرنشان‌کرد: تیم ما مقابل تراکتورسازی خوب بازی نکرد ولی خوشبختانه تیم ما چه ببرد و چه ببازد، با توجه به این‌که مدیریت قوی‌ای دارد، هیچ وقت دچار حاشیه نخواهد شد. مدیرعامل باشگاه نیز از مدیرانی است که همیشه از کادرفنی تیم حمایت کرده است.

پورکیانی در ارزیابی‌اش از پرسپولیس این تیم را بزرگ و پرتماشاگر دانست و گفت:‌ تیم ما چیزی از پرسپولیس کم ندارد و قول می‌دهم از این بازی امتیاز بگیریم و خستگی از تن هواداران و زحمت‌کشان تیم درآید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار