تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۸۵۳۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربي فولادنوين: مست‍حق باخت مقابل شهرداری اردبیل نبودیم
سرمربي تيم فوتبال فولادنوين خوزستان پس از شکست برابر شهرداری اردبیل، گفت: مست‍حق باخت نبودیم ولی در نهايت پس از مدت‌ها طعم تلخ شكست را چشيديم.

سیدكورش موسوي پس از شكست تيمش مقابل شهرداري اردبيل، اظهاركرد: با توجه به اين‌كه فاصله بين ديدار قبلي و اين ديدار بسيار زياد شده بود، پيش​بيني مي​شد این موضوع به سود يا ضرر تيم​ها باشد و ممكن بود اختلاف 9 امتيازي‌ای كه ما با تيم دوم داشتيم بازيكنان‌مان را دچار غرور كند ولي خدا را شكر اين‌گونه نشد و بازيكنان‌مان بسيار خوب كار كردند و غروري نداشتند. تيم شهرداري اردبيل نيز تیم سوم جدول بود و بعد از نيم‌‌فصل دوم بهترين نتايج را به دست آورده بود.

وي ادامه‌داد: تماشاگران اردبيلی خيلي خوب بودند و 90 دقيقه تيم‌شان را تشويق كردند. اين ديدار، ديداری بسيار زيبا بود و تماشاگران و رسانه اردبيل پيش از اين‌كه از تيم خودشان راضي باشند از تيم ما راضي بودند چرا كه شاهد بازي​اي زيبا بودند و موقعيت​هاي زيادي براي هر دو تيم خلق مي​شد. متاسفانه در نيمه اول كمك​داور به اشتباه توپي كه گلر ما روي خط گرفته بود را گل اعلام كرد و همين نتيجه تا پايان نيمه اول پابرجا بود. در نيمه دوم نیز ما مي​توانستيم به گل برسيم چرا كه موقعيت​هاي بسیاری خلق كرديم و چند بار هم توپ به تيرک دروازه برخورد كرد.

سرمربي تيم فوتبال فولادنوين خوزستان گفت: در واقع دروازه شهرداری اردبیل طلسم شده بود چرا كه ما حمله‌های زيادي روي دروازه حريف داشتیم و حتي مربي شهرداري هم به آن اذعان داشت. ما در اين بازي كاملا تیم برتر ميدان بودیم ولی در نهايت بعد از مدت​ها طعم تلخ شكست را چشيديم هر چند كه مستحق اين باخت نبوديم اما با توجه اين‌كه تيم مس كرمان توانست در دقايق پاياني حريفش را شكست دهد و اختلافش را با ما به 6 امتياز رساند، كارمان از اين به بعد سخت​تر خواهد شد.

وي با اشاره به اين‌كه مي​خواهيم با تمام وجود مقابل آلومينيوم بازي كنيم، گفت: ان‌شاالله در اين بازي سه امتياز را كسب و تا حدودی صعودمان قطعي کنیم. اميدوارم در هفته بعدي جشن صعودمان را بگيريم.

وي در پايان گفت: تا قبل از ديدار با آلومينيوم تمرينات‌مان را به صورت مستمر ادامه مي​دهيم. البته فردا با تيم استقلال شوشتر يك بازي دوستانه خواهيم داشت تا بازيكنان​مان هماهنگ​تر شوند و آماده خواهيم شد تا مقابل آلومينيوم با يك بازي خوب، يك برد خوب به دست آوريم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار