تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۸۵۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شورای آموزش و پرورش رامشیر تشکیل جلسه داد
خوزنیوز: فرماندار رامشیر در این جلسه ضمن تبریک سال نو و نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی ابراز امیداواری کرد در سال جدید تعامل و همدلی میان مسئولان و مردم بیش از پیش باشد و برکات این همدلی در کشور و به تبع آن در شهرستان ساری و جاری گردد.

به گزارش خوزنیوز؛ سعید فیوضی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در رتبه 21 استان خوزستان قرار دارد از مدیران و مسئولان آموزش و پرورش خواست نسبت به ارتقاء سطح کیفی آموزش در رامشیر تمام تلاش خود را به کار گیرند.

در این جلسه فرماندار رامشیر از عدم حضور مدیران در جلسه گلایه نمود و تأکید کرد : با مدیرانی که بدون هماهنگی در جلسه حضور پیدا نمی کنند بر خورد جدی صورت خواهد گرفت.

در ادامه علی عساکره مدیر آموزش و پرورش رامشیر اذعان داشت : 226 نفر از دانش آموزان شهرستان در کنکور سراسری شرکت خواهند نمود.

وی همچنین از برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان از اردیبهشت ماه خبر داد و گفت : به منظور آماده سازی دانش آموزان  و قبولی حداکثری در امتحانات پایان سال و کنکور سراسری از کادری مجرب استفاده خواهیم نمود.

به گزارش خوزنیوز؛ در این جلسه تنها هفت دستگاه حضور داشتند که تنها سه مدیر میان آنها دیده می‌شدند و بقیه ادارات نمایندگان خود را راهی جلسه نموده بودند.
:
:
:
آخرین اخبار