تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۸۵۴۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مكوندي: ديدار با راه​آهن حكم مرگ و زندگي دارد
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان ديدار با راه​آهن را مهم‌ترين بازي تيمش دانست و گفت: اين مسابقه براي ما حكم مرگ و زندگي دارد.

بهروز مكوندي اظهار كرد: پس از بازي با نفت تهران با تمريناتي كه داشتيم تيم را براي بازي مهمي كه با راه​آهن داريم، آماده كرديم.

وي افزود: موقعيت راه​آهن هم مانند تيم ما خوب نيست و در انتهاي جدول قرار دارد. من فكر مي​كنم بازي با راه‌آهن مهم‌ترين بازي ما است؛ چرا كه حكم مرگ و زندگي براي ما دارد و با پيروزي در اين بازي مي​توانيم به ادامه كارمان اميدوار شويم و شكست در اين مسابقه نيز مي​تواند ما را بسيار نااميد كند. به هر حال اميدوارم با ارائه يك بازي خوب و كسب پيروزي بتوانيم اميد براي بقا را در تيم​مان زنده نگه داريم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در ارزيابي​اش از راه​آهن، گفت: قطعا راه​آهن هم با توجه به نتيجه تساوي هفته گذشته​شان برابر پرسپوليس به كسب امتياز از اين بازي بسيار اميدوار است. راه​آهن بازيكنان بسيار خوبي در اختيار دارد و از زماني كه كاظمي سرمربي اين تيم شده است، تغييراتي از نظر فني در اين تیم به وجود آورده است و باعث اميدواري باشگاه شده است. فكر مي​كنم پس از واگذاري اين باشگاه به وزارت نفت آن​ها خيلي اميدوار شده​اند و نسبت به نیم‌فصل قبل تغييرات بسياري داشته​اند كه مي​توان اين تغيير را در شكل بازي آن​ها ديد؛ در واقع راه​آهني​ها خيلي اميدوارند و بسيار تلاش مي​كنند تا تيم را در ليگ نگه دارند.

وي درباره برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگران به دلیل محرومیت تیم نفت، خاطرنشان‌كرد: فكر مي​كنم تماشاگران ما يكي از متعصب​ترين تماشاگران هستند و جا دارد از آن‌ها تشكر كنم. تماشاگران نفت هميشه از ما حمايت كرده​اند و آن‌ها علی‌رغم این‌که از روز اول شرايط ما خوب نبود و تيم​مان امتيازات خوبي را از دست می‌داد و موقعيتش در جدول بسيار بد بود اما هيچ وقت دست از حمايت تيم نكشيدند، البته گاها حركاتي را هم انجام دادند كه ضررهايي را متوجه تيم كرد؛ مانند نياز به حضور آن​ها در ديدار با راه​آهن كه از وجود آن​ها محروم هستيم، با این حال تلاش مي​كنيم كه گوشه​اي از زحمات آن‌ها را جبران و به ماندن تيم در ليگ كمك كنيم.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روز جمعه در یک دیدار خانگی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی از ساعت 17:30 به مصاف راه‌آهن می‌رود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
:
:
:
آخرین اخبار