تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۸۵۵۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه رامهرمز خواستار شد
لزوم توجه به معضل تیراندازی‌‌ها در مراسم عزا و عروسی
خطیب جمعه رامهرمز گفت: با توجه به مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبنی بر عدم تیراندازی در مراسم عزا و عروسی متاسفانه این وضعیت ناهنجار ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ابتدا پیرامون میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت و اظهار داشت: یکی از بزرگترین عبادات و شکر به درگاه حق تعالی تکریم و رعایت حق والدین است.

وی ادامه داد: احترام به پدر و مادر، به‌ویژه مادر باعث طول عمر، همنشینی با پیامبران و قبولی اعمال خواهد شد و سعادت دنیوی و اخروی را برای خود به ارمغال خواهیم آورد.

امام جمعه رامهرمز تصریح کرد: جایگاه زن ویژه است و باید به بهترین وضع در زندگی از آن مراقبت کرد و نباید آلات دست مطامع دنیوی دیگران شود.

موسوی با بیان فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تفاهم‌نامه هسته‌ای گفت: ما باید عزت و منافع ملی خود را حفظ کنیم و خطوط اصلی و قرمز را در توافق هسته‌ای مد نظر قرار دهیم.

وی همچنین ضمن توصیه به مسئولان استانی و شهرستانی از آنان خواست با جذب اعتبارات لازم در رشد و توسعه شهرستان کمک کنند.

امام جمعه رامهرمز در پایان گفت: با توجه به مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبنی بر عدم تیراندازی در مراسم عزا و عروسی متاسفانه این وضعیت ناهنجار ادامه دارد و بر مسئولان مربوطه است که جدا جلوگیری کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار