تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۸۵۵۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت دو پایگاه اورژانس توسط خیر سلامت در دزفول
در خجسته سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) عملیات اجرایی ساخت دو پایگاه اورژانس شهری و جاده ای به همت خیر سلامت غلامحسین زاده دباغ روز جمعه در دزفول آغاز شد.

برای ساخت این پایگاههای اورژانس در جاده دزفول ، شوش و مجاورت کمربندی جنوب شهر دزفول 14 میلیارد ریال از سوی این خیر سلامت هزینه می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول در آیین آغاز عملیات ساخت این پایگاههای اورژانس ، با تجلیل از خیرین سلامت و مشارکت جامعه خیرین دزفول در ساخت فضاهای بهداشتی و درمانی گفت:مشارکت خیرین سلامت در ساخت فضاهای درمانی نقش مهمی در رفع کمبودهای حوزه بهداشت و درمان در شهرستان دزفول داشته است.

یوسف پریدار تعداد پایگاههای مصوب اورژانس شهری و جاده ای در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول در شمال خوزستان را 27 پایگاه مصوب تا پایان برنامه پنجساله عنوان کرد و افزود:23 پایگاه اورژانس در این حوزه فعال بوده و ساخت چهار پایگاه دیگر نیز مکان یابی شده است.

وی همچنین گفت:دانشگاه علوم پزشکی دزفول برای رفع کمبودهای حوزه بهداشت و درمان در منطقه شمال خوزستان همچنان نیازمند کمک های خیران سلامت می باشد.

غلامحسین زاده دباغ خیر سلامت نیز در این آیین ضمن اعلام آمادگی برای ساخت پنج پایگاه اورژانس به نیت پنج تن آل عبا(ع) در شهرستان دزفول گفت:از آنجا که در حوزه بهداشت و درمان کمبودهایی در منطقه شمال خوزستان وجود دارد لذا تلاش می شود تا با کمک خیران سلامت این کمبودها برطرف شود.

این خیر سلامت که علاوه بر احداث یک واحد آموزشی در دزفول ،واحد آموزشی نیز به نام شهدای دزفول در مازندران ساخته است افزود:علاوه بر تامین هزینه ساخت پایگاه های اورژانس ، آمبولانس های مورد نیاز این پایگاهها نیز تامین خواهد شد.

زاده دباغ که پیش از این دو دستگاه دیالیز نیز به دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا کرده همچنین اعلام آمادگی کرد تا در ورودی های شهر دزفول پنج پایگاه اورژانس به نام شهدای دزفول و حضرت فاطمه زهرا (س) احداث نماید.

عملیات اجرایی پایگاه اورژانس 115 شهری دزفول با ظرفیت دو دستگاه آمبولانس در زمین اهدایی از سوی شهرداری دزفول به مساحت 300 متر مربع با حضور فرماندار و شهردار دزفول و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با هفت میلیارد ریال کمک خیر سلامت در مجاورت کمربندی جنوب دزفول آغاز شد.

محمدرضا کرمی نژاد شهردار دزفول نیز با تاکید بر حفظ فضای سبز در توسعه فضاهای بهداشتی ، درمانی و آموزشی بر طراحی و ساخت این پایگاه اورژانس به صورت مدرن و بدون دیوار کشی و ارتفاع سازی برای حفاظت از فضای سبز حاشیه کمربندی جنوب شهر دزفول تاکید کرد.

عملیات ساخت پایگاه اورژانس جاده ای 115 با یکدستگاه آمبولانس در جاده دزفول ، شوش نیز در 300 متر مربع زمین و هفت میلیارد ریال کمک این خیر سلامت آغاز شد.

شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع است.

بخشی از بار درمانی استانهای ایلام و لرستان نیز بر دوش دانشگاه علوم پزشکی دزفول می باشد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: اورژانس ، دزفول
:
:
:
آخرین اخبار