تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۸۵۵۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی: تیم ما قابل مقایسه با تیم‌های دیگر نیست
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: وقتی ما خوب بازی می‌کنیم کسی نمی‌گوید نفت خوب بازی کرده است بلکه می‌گویند تیم‌های دیگر روزشان نبود و واقع‌بینانه نگاه نمی‌کنند.

بهروز مکوندی در نشست خبری پس از بازی با تیم فوتبال راه‌آهن اظهار کرد: می‌دانستیم هر دو تیم در انتهای جدول هستند و نتیجه‌ای که در این بازی حاصل شد، به درد هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌خورد.

وی ادامه داد: هر دو تیم با این تفکر به زمین آمده بودند که برنده باشند و هم ما و هم راه آهن موقعیت‌های بسیاری به دست آوردیم که استفاده نکردیم. البته تیم ما موقعیت‌های بیشتری در این بازی داشت.

مکوندی افزود: نبودن یک بازیکن گلزن برای تیم ما باعث شد موقعیت‌ها را یکی یکی از دست بدهیم و درباره راه آهن باید بگویم این تیم با آمدن کاظمی و جذب چند بازیکن کیفیتش بهتر شده است. این تیم همچنین به وزارت نفت واگذار شده است ولی باز هم باید بگویم آمدن کاظمی و چند بازیکن بر کار این تیم تاثیر گذاشته است و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: می‌دانستیم بازی ساده‌ای با راه آهن نداریم و البته ما در این دیدار موقعیت هم به دست آوردیم که مانند بازی‌های گذشته نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: بعد از تعویضی که داشتیم یک تغییر سیستم دادیم و با 4 مهاجم بازی کردیم که البته کارمان به جایی نرسید. در این شرایط از دست دادن یکی از بازیکنان‌مان تاثیر منفی خودش را گذاشت و باید بگویم ما نیاز به یک بازیکن گلزن داریم که بین دو نیم فصل این بازیکن را نتوانستیم جذب کنیم و البته نداشتن بودجه کافی هم تاثیرگذار بود. کارلوس پس از بازی با استقلال تهران ما را ترک کرد و ما را دست تنها گذاشت.

وی افزود: قبول دارم که کارلوس طی مدت حضورش در تیم ما کم گل زد اما کیفیت بازی او قابل مشاهده بود و بازی کردن او باعث می‌شد که حریفان به او نگاه داشته باشند. او روی روند تیمی‌مان تاثیر می‌گذاشت.

مکوندی خاطرنشان کرد: در حد توانایی‌مان باید قبول کنیم توانایی تیمی‌مان همین است و باید بگویم کمی بد جا افتاده است و خیلی‌ها فکر می‌کنند به دلیل اینکه نفت چند بازی را خوب بازی کرده است از نظر فنی مانند تیم‌های دیگر است. در صورتی که تیم ما از نظر فنی و مالی با تیم‌های دیگر فاصله دارد و باید بیشتر کار کنیم و شاید یکی دو سال زمان ببرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما در نیمه دوم بازی‌مان با نفت تهران دو موقعیت صددرصد داشت و نسبت به حریف بهتر بودیم و اجازه کار به آن‌ها ندادیم و همین روند را هم مقابل استقلال تهران داشتیم و باید بگویم وقتی تیم ما خوب بازی می‌کند، کسی نمی‌گوید نفت خوب بازی کرده است بلکه می‌گویند تیم‌های دیگر روزشان نبود و باید بگویم به این موضوع باید واقع‌بینانه نگاه کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره نیمه دوم بازی با راه آهن و تعویض‌هایی که داشت گفت: تیم ما قابل مقایسه با تیم‌های دیگر از مالی و انسانی نیست و اگر نگاه‌تان این است که تیم ما به لیگ برتر آمده و با تیم‌های دیگر فرقی ندارد باید بگویم سخت در اشتباه هستید. همه دیدند که حسین مالکی در این بازی بازیکنان را دریبل کرد اما توپ را گل نکرد و به نظرتان باید من می‌رفتم و آن توپ را وارد دروازه می‌کردم که این موضوع دست من نیست. من با 4 فوروارد کار کردم و ممکن است تیم ما به دسته پایین‌تر سقوط کند ولی باید بگویم من به این صورت نیستم که تمام بازیکنانم را جلوی دروازه حریف ببرم. همه دیدند امروز ما چند موقعیت داشتیم و موقعیت‌سازی کردیم ولی توپ‌مان وارد دروازه حریف نشد که گل زدن هم کار مهاجم است و این هم ذاتی است. علی دایی و فرشاد پیوس ذاتا گلزن بودند ولی فورواردی مانند بهروز مکوندی ممکن است از 5 موقعیت یکی را گل کند. یرخی‌ها می‌گویند چون تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر آمده است پس باید تمام تیم‌ها را ببرد ولی باید بگویم ما نسبت به تیم‌های دیگر خیلی کمتر داریم.

وی در واکنش به انتقادهای خبرنگاری نسبت به عملکرد این تیم در این دیدار و تعویض‌های مکوندی گفت: من در بازی قبلی یک سری بازیکنان را بازی دادم که گل نزدند پس یعنی باید باز هم آن‌ها را در این بازی بازی می‌دادم. من هر وقت محمدی را بیرون گذاشتم شما معترض بودید و من متاسفم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار