تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۸۵۵۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر خنافره شادگان خواستار شد:
جلوگیری از استخدام نیروهای غیربومی در شهرداری خنافره
رئیس شورای اسلامی شهر خنافره شادگان خواستار جلوگیری از استخدام نیروهای غیربومی در شهرداری شد.

حسین سالمی امروز ضمن تبریک سال نو و نامگذاری حکیمانه آن به نام سال«دولت و ملت؛ همدلی و هم زبانی» اظهار داشت: با وجود تخصیص اعتبار به پروژه‌های فاز نخست تعریض خیابان اصلی به مبلغ 8 میلیارد ریال و تکمیل پارک فردوس به مبلغ 3 میلیارد ریال از آذرماه سال 93، عدم توانایی شهردار، باعث اجرا نشدن این پروژه‌ها شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه هم اکنون در آستانه پایان سال مالی هستیم و در صورت برگشت اعتبارات به خزانه دولت، شهردار و اعضای شورای شهر حامی آن شهردار، باید جوابگوی مردم باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر خنافره شادگان همچنین با توجه به تامین مبلغ کامل اعتبار آسفالت ریزی فلکه شهر و ساختمان آتش نشانی، از وضعیت ناتمام و نیمه تکمیل آن پروژه‌ها و لزوم حل مشکل بیمه کارگران خدمات شهری در اسرع وقت توسط شهردار تاکید کرد.

سالمی در ادامه، با توجه به مکاتبه انجام شده با فرماندار و مسئولان استانی در خصوص آزمون اخیر شهرداری خنافره، از فرماندار، امام جمعه و به‌ویژه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، خواستار حمایت از تحصیل کرده‌های بومی شادگان و جلوگیری از استخدام نیروهای غیربومی در شهرداری شد.

وی همچنین از عملکرد اخیر شهردار و اعضای شورای شهر شادگان و دارخوین ابراز خرسندی و بر ادامه این روند جهت رفع محرومیت‌های شهرستان تاکید کرد.

سالمی یادآور شد: مردم به ما اعتماد کرده‌اند و باید در راستای خدمت صادقانه بیش از پیش تلاش کرده و همت داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خنافره شادگان در پایان گفت: تعامل شورای شهر و شهرداری خنافره باید در راستای رفع موانع، سازندگی و توسعه بخشیدن به شهر بوده و به معنای واقعی باید خدمتگزار شهروندان باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار