تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۸۵۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک خواستار شد:
لزوم تجهیز و راه‌اندازی ساختمان مدیریت بحران اندیمشک
رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک، تجهیز و راه‌اندازی ساختمان مدیریت بحران این شهرستان را خواستار شد.

علی قلاوند امروز اظهار داشت: با توجه به ساخت ساختمان مدیریت بحران در این شهرستان، تجهیز و راه‌اندازی این ساختمان از نظر امکانات برای امدادرسانی سریع در صورت بروز حوادث طبیعی ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: ساختمان مدیریت بحران با زیربنای یک‌هزار و 300 مترمربع و با اعتبار 8 میلیارد ریال و با فضایی مناسب احداث شده که متاسفانه در حال حاضر به علت نبود تجهیزات امدادی و اداری بدون استفاده باقیمانده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک با بیان این که در حال حاضر واحد امداد و نجات این جمعیت در شهرستان در ساختمان غیرمقاوم مستقر است، تصریح کرد: ساختمانی که این واحد در آن مستقر است بالای 40 سال قدمت داشته و در برابر زلزله به هیچ عنوان ایمن نیست.

قلاوند متذکر شد: با نظر مساعد فرماندار و شورای تامین و همچنین پیشنهاد ما قرار شده که واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان در این ساختمان مستقر شود اما به دلیل نبود امکانات تاکنون این امر انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تجهیز این ساختمان می‌توانیم ستاد مدیریت بحران شهرستان را در مواقع بروز حوادث در این مکان تشکیل داده تا بتوانیم کمک رسانی را در مکانی مناسب و امن مدیریت و انجام دهیم.

قلاوند در ادامه، خواستار حمایت ستاد مدیریت بحران استان برای تجهیز این ساختمان شد و گفت: در صورت تجهیز و تامین امکانات، این جمعیت آمادگی دارد که وسایل ارتباطی استانی و کشوری را در این ساختمان ایجاد کند تا در هنگام وقوع حوادث از نظر برقراری ارتباط با مرکز استان و کشور مشکلی وجود نداشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک در پایان عنوان کرد: خوشبختانه از نظر امکانات، جمعیت هلال احمر این شهرستان در وضعیت مناسب قرار دارد ولی با این همه با توجه به قرار داشتن در ورودی استان، تامین و تجهیز بیشتر جمعیت هلال احمر به امکانات و وسایل امداد و نجات موجب کمک رسانی سریع‌تر در زمان وقوع حوادث خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار