تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۸۵۷۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سامری خبرداد:
فعالیتهای شهرداری تهران در خرمشهر تداوم می یابد
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شواری اسلامی گفت: شهرداری و شورای شهر تهران با تداوم فعالیت های عمرانی خود در سال جاری در خرمشهر موافقت کردند.

عبدالله سامری اظهار کرد: سال گذشته و با قولی که شهرداری تهران به مردم خرمشهر داد، چندین پروژه ها در شهر خرمشهر از سوی شهرداری تهران طراحی و اجرا شد که رضایتمندی بسیار بالایی در بین مردم داشت.

وی افزود: شهرداری تهران سال گذشته توانست پروژه های خوبی در خیابان های ۴۰ متری و برخی مراکز اصلی شهر انجام دادند که می توان به طراحی و نوسازی پارک های محله ای، احداث مبلمان شهری بسیار مدرن و نوسازی معابر شهری اشاره کرد.

سامری ادامه داد: انصافا فعالیت های شهرداری تهران در خرمشهر باعث ایجاد رضایتمندی خوبی در بین مردم این شهرستان شده و مردم از این زیباسازی که محصول فعالیت شهرداری تهران است شادمان شده اند. بر همین اساس با درخواست ما، مقرر شد فعالیت های شهرداری تهران در خرمشهر برای سال جاری نیز تداوم یابد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای این کار روز گذشته به اتفاق فرماندار، شهردار و برخی اعضای شورای شهر خرمشهر در صحن علنی شورای شهر خرمشهر حضور یافتیم که اتفاقا قالیباف شهردار تهران نیز در این جلسه حضور یافت و در این خصوص توضیحات کامل و جامعی ارائه کرد.

سامری گفت: در این جلسه از همکاری خوب شهرداری تهران و اعضای شواری شهر برای عمران شهری خرمشهر تشکر و از آنها درخواست کردم تا این کارها برای سال جاری نیز تداوم یابد که خوشبختانه آنها نیز موافقت کردند. قالیباف هم در این نشست عنوان کرد که فعالیت های شهرداری تهران در خرمشهر با مجوز وزیر کشور بوده و در سال جاری یکی از اهداف ما این است که کل پارک های شهری خرمشهر توسعه و احیا شود.

وی همچنین با بیان اعلام آمادگی برخی دیگر از کلانشهرهای کشور برای تعریف برخی پروژه های عمرانی در شهر خرمشهر اظهار کرد: در رایزنی هایی که انجام دادیم مقرر شد که چهار کلانشهر دیگر شامل: قم، اراک، کرج و اصفهان نیز پروژه هایی برای سال جاری در خرمشهر تعریف و اجرا کنند.

سامری افزود: به زودی سفری به این شهرها خواهیم داشت تا روند اجرای کار با آنها را پیگیری کنم. همچنین لازم است از همه شهرداری هایی که قرار است در خرمشهر کارهای عمرانی انجام دهند، از نزدیک تشکر کنم زیرا آنها می توانند در صورت ادامه روند فعلی، خرمشهر را به جایگاه مناسبی برسانند.

نماینده مردم خرمشهر عنوان کرد: شهردارانی که در توسعه و عمران خرمشهر مشارکت دارند اعتقاد دارند که خرمشهر متعلق به همه مردم ایران است و این شهر پایتخت و نماد زنده مقاومت ایران در برابر متجاوزان به این خاک است به همین دلیل باید توسعه و آباد شود تا کسی فکر نکند، جنگ شکوه و عظمت این شهر را از بین برده است.

سامری اظهار کرد: انتظار داریم با مشارکت این شهرداری های در توسعه خرمشهر، مردم امسال شاهد کارهای عمرانی قابل قبولی در شهر باشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار