تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۸۵۷۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشرفت 20 درصدی ورزشگاه مرحوم غلامحسين مظلومي آبادان
كلنگ​زني اين ورزشگاه اواخر اسفندماه سال 93، هم​زمان با رونمايي از تنديس زنده​ياد غلام​حسين مظلومي ​با حضور خانواده اين مرحوم و ورزش دوستان آباداني به زمين زده شد
شهردار آبادان از پيشرفت 20 درصدي ورزشگاه مرحوم غلامحسين مظلومي در اين شهرستان خبر داد و گفت: پيش​بيني مي​شود تا پايان سال 94 زمين چمن مصنوعي این ورزشگاه به بهره​برداري برسد.

محمودرضا شيرازي درباره مراحل ساخت ورزشگاه مرحوم غلامحسين مظلومي توسط شهرداری آبادان، اظهاركرد: كلنگ​زني اين ورزشگاه اواخر اسفندماه سال 93، هم​زمان با رونمايي از تنديس زنده​ياد غلام​حسين مظلومي ​با حضور خانواده اين مرحوم و ورزش دوستان آباداني به زمين زده شد.

وي بيان‌كرد: پيمانكار پروژه توسط شهرداري انتخاب شده و اعتبار آن يك ميليارد و 200 ميليون تومان است. براي خريد زمين چمن مصنوعي اين استاديوم نیز مناقصه​اي برگزار شد و خوشبختانه برنده آن كه يك شركت داخلي است، مشخص شد و قول داده است كه در اين زمينه استانداردهاي لازم را دقيقا رعايت كند.

شهردار آبادان ادامه‌داد: پيمانكار پروژه هم تجهيز كارگاه كرده است و اين پروژه نزديك به 20 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است. سياست و روش ما نیز اين است كه تا زماني كه پيمانكار يك پروژه انتخاب نشده است، اقدام به كلنگ​زني آن پروژه نكنيم چرا كه ممكن است در راه پروژه اتفاقاتي بيفتد كه منتج به انتخاب پيمانكار نشود و در نتيجه پروژه عملياتي و اجرايي نشود كه مي​تواند بازتاب منفي​اي براي ما در سطح كشور داشته باشد.

وي بيان‌كرد: قطعا وقتي پيمانكار انتخاب و پيش​پرداخت هم به او پرداخت ​شود، او هم تجهيز كارگاه کرده و عملياتي از جمله خاك​ريزي را آغاز مي​كند. ما قطعا به دنبال اين هستيم كه اين پروژه انجام شود و اميدواريم بتوانيم از اين طريق بخشي از كمبودهاي باشگاه​هاي فوتبال آبادان مانند استقلال و شهيد جهان‌نژاديان را برطرف كنيم.

شیرازی درباره امکانات این ورزشگاه، خاطرنشان‌كرد: ورزشگاه مرحوم مظلومي علاوه بر زمين چمن مصنوعي بزرگ، داراي پيست دو، رختكن و گنجايش هزار نفري است و البته در حال حاضر تداركي براي احداث ساختمان‌هاي جانبي ديده نشده است. مساحت اين ورزشگاه 2 هكتار است و گنجايش تماشاگران هم قابل توسعه است و مي​توانيم این گنجایش را تا 5 هزار نفر توسعه دهيم. پيش​بيني مي​كنم تا پايان سال جاري بتوانيم از زمين چمن اين ورزشگاه بهره​برداري كنيم.

وی در ادامه گفت: شهرداري آبادان تا كنون 16 زمين چمن مصنوعي فوتسال در 16 محله آبادان احداث كرده است و مي​توان گفت تقريبا هر محله به يك زمين چمن مصنوعي فوتسال مجهز شده است و به لطف احداث اين زمين‌ها، چهار ليگ فوتبال محلات جهت شناسايي استعدادها برگزار شده است.

شهردار آبادان با بيان اين‌كه در حال احداث يك زمين چمن مصنوعي فوتبال براي بانوان در آبادان نیز هستيم، عنوان‌كرد: اين زمين چمن در مركز شهر آبادان در حاشيه پارك معلم و در پارك جديد‌الاحداث بانوان در حال احداث است تا براي بخش بانوان هم كاري كرده باشيم. بايد بگويم كه بانوان علاقه‌مند به اين رشته در آبادان كم نيستند و هميشه بانوان ما تقاضا داشتند كه يك زمين فوتبال براي آن​ها احداث شود كه تصميم گرفتيم كه در پارك بانوان آبادان كه محصور شده است، يك زمين چمن مصنوعي احداث كنيم تا بانوان بتوانند از آن استفاده كنند.

وی درباره تعداد زمين​هاي چمن​ فوتبال اين شهرستان، گفت: در آبادان زمين استاديوم تختي، زمين چمن پخش و پالايش آبادان و زمين چمن شهرداري آبادان که در كوي قدس و متعلق به مدرسه فوتبال شهرداري آبادان است را داریم. به نظرم اين تعداد زمين متناسب با علاقه‌مندان و استعدادهاي موجود این رشته در آبادان نيست. ما در آبادان، استاديوم پنج مهر را هم داريم كه مراحل احداث آن 16 سال است که زمان برده و رها شده است و در حوزه اداره ورزش و جوانان آبادان است. اميدوارم اين استاديوم نیز تعيين تكليف و راه​اندازي شود تا بتواند بخش بيشتري از نيازهاي علاقه‌مندان به فوتبال را تامين كند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار