تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۸۵۷۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن قاسم:
فولاد به قهرمانی امیدوار است / چهار بازیکن را در برابر نفت نداشتیم
با توجه به دو پیروزی متوالی تیم فولاد خوزستان در دو هفته گذشته مقابل دو تیم استقلال و نفت تهران و كسب شش امتیاز از این دو بازی، می توان گفت رسیدن به صدر جدول امری دور از انتظار نیست و می توان نسبت به آن امیدوار بود
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: رسیدن به مقام قهرمانی لیگ برتر امری است كه با تلاش بازیكنان و كادر فنی تیم می توان به آن امیدوار بود.

حسین ابن قاسم اظهار كرد: با توجه به دو پیروزی متوالی تیم فولاد خوزستان در دو هفته گذشته مقابل دو تیم استقلال و نفت تهران و كسب شش امتیاز از این دو بازی، می توان گفت رسیدن به صدر جدول امری دور از انتظار نیست و می توان نسبت به آن امیدوار بود.

وی افزود: با نگاهی به بازی تیم فولاد در مقابل نفت تهران و نقاط قوت بازیكنان، كادر فنی و مربیگری با برنامه های فنی دراگان اسكوچیچ سرمربی تیم می توان برنامه ریزی های بهتری را برای بازی های آینده فولاد رقم زد تا بتوانیم گام به گام به نتیجه مطلوب كه همان مقام قهرمانی است نزدیک تر شویم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان كرد: با توجه به اینكه هر دو تیم نفت تهران و فولاد خوزستان از نمایندگان كشور در لیگ قهرمانان آسیا هستند، بازی این دو تیم در مقابل یكدیگر صحنه های خطرناكی را برای دروازه های دو تیم داشت كه خوشبختانه با تدابیری كه سرمربی تیم اندیشیده بود، تیم فولاد توانست نتیجه بازی را به نفع خود كند.

ابن قاسم تصریح كرد: شناسایی نقاط ضعف تیم نفت و هدایت بازیكنان تیم فولاد برای گرفتار نشدن در نقاط قوت نفتی های پایتخت از سوس دراگان اسكوچیچ سبب شد كه به رغم تلاش های خوب دورازه بان نفت، بتوانیم موفق به بازكردن دروازه تیم نفت كه یكی از سرسخت ترین تیم های لیگ است، شویم.

وی ادامه داد: بازی فولاد مقابل نفت تهران، یک جنبه منفی و یک جنبه مثبت داشت كه در اختیار نداشتن چهار بازیكن اصلی فولاد در بازی مقابل نفت، جنبه منفی بازی و حضور هواداران همیشه در صحنه فولادی از جنبه های مثبت این بازی بود كه به جرات می توان گفت حضور تماشاگران و حمایت های آنان نقش اساسی در برد تیم فولاد داشت.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدواریم كه این حمایت همیشگی هواداران فولادی همچون گذشته، در بازی های بعدی وجود داشته باشد و در بازی بعدی تیم فولاد مقابل تیم نفت مسجدسلیمان كه به نوعی دربی هم محسوب می شود با حمایت تماشاگران بتوانیم نتیجه مطلوبی را كسب كنیم.

ابن قاسم در خصوص بازی مقابل نفت مسجدسلیمان این نكته را یادآور شد كه در این بازی دو بازیكن محروم فولاد می توانند به میدان بروند و این می تواند یكی از نقاط قوت تیم در این بازی باشد كه قطعا در بهتر كردن شرایط تیم نقش داشته باشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار