تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۸۵۸۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز بهداشت اندیمشک خبر داد:
تعطیلی 5 واحد نانوایی متخلف در اندیمشک
رئیس مرکز بهداشت اندیمشک از تعطیلی پنج واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

فریدون کاظمی امروز اظهار کرد: به دنبال انجام بازدیدها و بازرسی‌های مستمر توسط کارشناسان بهداشت مرکز بهداشت اندیمشک در یک ماهه جاری، پنج واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت اصول و موارد بهداشتی از سوی مرکز بهداشت این شهرستان تعطیل شدند.

وی افزود: در راستای ارتقای سلامت جامعه و همچنین از آنجایی که موضوع نان با سلامت همه شهروندان ارتباط مستقیم دارد این بازرسی‌ها در سال جدید بیشتر خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک اضافه کرد: همچنین در یک ماه جاری و در بازرسی‌های کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان 80 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و غیرمجاز جمع‌آوری و معدوم سازی شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: این مواد غذایی شامل انواع کنسرو، کالباس، آبمیوه، کیک، پفک و ترشیجات تاریخ مصرف گذشته و فاقد تاریخ انقضا بوده است.

وی با بیان این که مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته سلامت شهروندان را مورد تهدید قرار می‌دهد، تصریح کرد: شهروندان باید در هنگام خرید به تاریخ مصرف کالا و همچنین برچسب تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول توجه جدی داشته باشند.

کاظمی در پایان عنوان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه‌های بهداشتی موارد را با شماره تلفن 42691233 مرکز بهداشت این شهرستان اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن توسط بازرسان این مرکز مورد بررسی قرار گیرد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار